Demam bola sepak datang lagi. Dan sudah tentu, selain corak permainan yang dinantikan, kelibat pemain-pemain rupawan juga dinantikan oleh peminat.

Sempena dengan FIFA World Cup 2022 yang bakal diadakan bermula 20 November sehingga 18 Disember depan, berikut merupakan antara pemain berwajah tampan yang sering menyorot perhatian.

Marco Asensio (Sepanyol)




Berdiri pada ketinggian 182 sentimeter, pemain berdarah campuran Belanda dan Sepanyol ini pasti mempunyai rupa dan fizikal yang sesuai dengan keterampilannya.

Son Heung Min (Korea Selatan)



Meskipun ramai antara kita mungkin sukakan watak-watak oppa dalam K-Drama, tapi masih ada yang seumpamanya di atas padang bola sepak. Baru berusia 30 tahun, Heung Min sudah mencapai status legenda di negara asalnya dan bahkan telah dilantik oleh Calvin Klein sebagai duta besar mereka.

Kylian Mbappé (Perancis)



Kylian membuktikan rambut pendek tetap menarik untuk dipandang… so hot!

Fabian Schär (Switzerland)



Bukan sahaja terkenal dengan ketajaman wajahnya, Fabian turut terkenal dengan penampilan serta fesyennya.

Raheem Sterling (England)



Walaupun mustahil untuk menjadi David Beckham 2.0, skuad England pasti mempunyai pemain-pemain kacak seperti Raheem dan juga Conor Gallagher.

Sumber: RojakDaily

Undi bintang digital dan content kegemaran anda di dalam carta mingguan Gempak Most Wanted 2022 di sini. Anda juga boleh membuat pencalonan baharu untuk carta mingguan seterusnya. Selamat mengundi!