,
Hiburan

Anna Jobling Buka Mulut Isu Tular Foto Dicium Aktor Indonesia

Umirah Halim
01/08/2024
08:55 MYT
Akhirnya membuka mulut, pelakon Anna Jobling tampil mengulas mengenai foto tular yang memperlihatkan dirinya dicium oleh seorang aktor dan penyanyi Indonesia, Karel Susanteo.

Foto itu disunting

Anna atau nama penuhnya Ellisa Gustin Jobling Abd. Rahman Jobling, 24, mengesahkan foto tular itu telah disunting oleh pihak yang tidak bertanggungjawab.

“Ya gambar itu sunting. Terang-terang nampak benda itu edit kan.

“Sebenarnya saya dah biasa dengan benda seperti itu. Saya sebagai public figure memang dah biasa orang akan ada pendapat dan orang akan macam rasa ada hak untuk buat gambar macam tu untuk orang kecam.
“Saya rasa mereka nak perhatian sahaja sebenanrnya mungkin hidup mereka bosan sangat, reaksia saya gelak sahaja bila tengok gambar itu dan saya pun dah biasa orang ambil kesempatan buat fitnah terhadap saya,” katanya ketika ditemui Gempak.
BERITA TRENDING: Anna Jobling Teruja Dapat Reka Baju Raya Kucing
BERITA TRENDING: Anna Jobling ‘Nervous’, Tak Sangka Dipilih Oleh Baim Wong - “Dia Nak Tengok Saya Depan-Depan”
Tidak terlalu terkesan dengan kontroversi ini, Anna turut memaklumkan dia menolak untuk bercinta dengan mana-mana lelaki kerana sibuk bekerja.

“Saya terkesan sedikit lah tapi sekarang dah tak sebab ketika itu saya tengah shooting jadi memang fokus kerja sahaja jadi saya tahu dua tiga hari benda tu akan senyap.

“Saya bercinta dengan kerja, jadi memang tiada masa sangat.
Imbas semula, pada May lalu, tular foto mesra Anna dan Karel dipercayai diambil ketika sambutan ulang tahun kelahiran Karel.
BERITA TRENDING: Anna Jobling Masuk Kelas Belajar Bahasa Indonesia, Sedia Ulang Alik KL-Jakarta!
BERITA TRENDING: Tular Foto Bersama Sarah Yasmine, Ini Respons Anna Jobling - “Kami Berjumpa Pertama Kali Dekat…”
Bagaimanapun, terdapat segelintir wargamaya yang mendakwa foto berkenaan telah disunting oleh pihak tidak bertanggungjawab demi meraih perhatian.
Pun begitu, ada juga segelintir warganet yang mendakwa foto itu adalah benar dan mendakwa Karel sempat memuat naik di Instagram Story miliknya selama beberapa minit sebelum bertindak memadamnya
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Bapa Bakar Anak Hidup-Hidup Kerana Keluar Rumah Tak Minta Izin

gempak
16/09/2024
07:55 MYT
Perbuatan kejam itu dilakukan Iwan Hasan, 44, terhadap puterinya, MH, 13, ketika kejadian di kediaman keluarga itu di Kelurahan Kota Baru, Ternate Tengah, Maluku Utara di Indonesia pada Khamis lalu.
Hiburan

Tidur Di Pejabat, Baim Wong & Isteri Sudah Pisah Ranjang?

gempak
13/09/2024
23:55 MYT
Kisah rumah tangga Baim Wong dan isteri, Paula Verhoeven yang didakwa sedang retak menanti belah memang menjadi pemberitaan media hiburan Indonesia.
Hiburan

Foto Hitam Putih Undang Sebak, Netizen Titip Doa Buat Fazura - “Hugs… Semoga Yang Baik-Baik Untuk Awak”

gempak
13/09/2024
05:55 MYT
Pelakon, Nur Fazura mendapat perhatian netizen susulan berita mengenai usahawan cantik ini memfailkan permohonan cerai terhadap suami, aktor Fattah Amin, pagi tadi.
Hiburan

Hadir Konsert Efek Rumah Kaca, Peminat Bertuah Ada Peluang Dapat Gitar RM2,000

gempak
11/09/2024
16:55 MYT
Band Indonesia, Efek Rumah Kaca (ERK) teruja untuk bertemu peminat menerusi Konsert Di Udara Kuala Lumpur Live At Zepp KL pada 25 Oktober ini.
Hiburan

Raline Shah Minta Ibu & Bapa Carikan Jodoh : “Saya Tinggal Pilih”

gempak
11/09/2024
14:50 MYT
Aktres Indonesia, Raline Shah terkenal bukan hanya kerana bakat lakonan tetapi kejelitaannya.