Model dan pelakon Kavita Sidhu meminta orang ramai supaya berhenti menyebarkan ciapan berbaur sindiran pelakon veteran Norlia Ghani.

Mohon Kavita, 49, tidak manis untuk netizen terus berperang di media sosial dan membandingkannya dengan Norlia memandangkan dia menghormati pelakon itu.

BACA: “Kau Umur Baru 30 Dah Macam Norlia Ghani” - Bandingkan Fizikal Kavita Sidhu, Ciapan Pengguna Ini Bawa Padah

"Mulai sekarang, kita perlu bersangka baik antara satu sama lain. Saya rasa kecewa apabila membaca ciapan di Twitter mengenai Norlia Ghani dan saya.

"Tolonglah berhenti merendah-rendahkan orang lain. Hormati beliau sebagai seorang yang lebih senior, bintang filem veteran dan ibu seseorang.

"Berhentilah mengulang ciap dengan menghina wanita lain. Sanggup anda sebagai netizen berkata-kata sesuatu yang menyakitkan hati tentang ibu kamu sendiri, ibu saudara kamu atau rakan kamu?" tulisnya di Instagram.

Malah kata Kavita, Norlia merupakan rakan baik kepada ibunya sendiri sekali gus terguris dengan kata-kata yang ditulis netizen di media sosial.

"Berfikirlah sebelum berbicara. Puan Norlia Ghani adalah rakan baik ibu saya sendiri," nasihatnya lagi.



Terdahulu, nama Norlia Ghani tular di Twitter apabila seorang pengguna berkongsi kecantikan luar biasa Kavita yang kini berusia 49 tahun dengan membandingkan rupa paras dan fizikal orang kebanyakan yang disifatkan seperti pelakon hebat Norlia Ghani.

Tindakan itu mengundang rasa kecewa dan tidak puas hati segelintir netizen dan menganggap ia tidak beradab.