,
Laman Utama

Astro Fibre Perkenal Tawaran WiFi Kencang Sepantas Kilat, ‘Kakak Kencang’ Hawa Rizwana Sebagai Duta

Gempak
18/07/2024
16:55 MYT
Astro Fibre kini memperkenalkan WiFi Kencang 500Mbps untuk memenuhi keperluan seisi keluarga seiring dengan lebih banyak permintaan untuk internet yang lebih pantas.

Kelajuan Sepantas Kilat

Dengan Astro Fibre WiFi Kencang 500Mbps, pengguna boleh menikmati kelajuan sepantas kilat, penstriman lancar dan pengalaman dalam talian tanpa gangguan, menjadikannya pilihan ideal untuk seisi rumah dengan pelbagai pilihan peranti dan penggunaan yang serentak.

Kakak Kencang

Astro Fibre juga teruja untuk memperkenalkan duta baharunya, ‘Kakak Kencang’ iaitu pengacara dan personaliti TV, Hawa Rizwana.
Sebagai pengacara rancangan popular seperti ‘MeleTOP’ di saluran Astro Ria dan ‘Nadi Arena’ di saluran Astro Arena, Hawa mencerminkan semangat WiFi Kencang.
Personaliti dinamik dan semangatnya untuk terus berhubung sejajar dengan misi kami untuk memperkasakan isi rumah Malaysia melalui WiFi Kencang.

Wifi Kencang Ada Untuk Anda

WiFi Kencang 500Mbps tersedia secara eksklusif untuk para pelanggan Astro pada harga hebat iaitu RM90/sebulan, dengan kadar tetap selama 24 bulan.
Nikmati penjimatan lebih daripada RM2000 apabila anda menambah Astro Fibre pada langganan Astro anda. Sama ada anda strim, bekerja dari rumah atau bermain permainan video, WiFi Kencang ada untuk anda.
Tawaran WiFi Kencang ini termasuk penghala WiFi 6 untuk memastikan kelajuan jalur lebar anda pantas dan konsisten merentasi semua alat peranti.
Selain itu, para pelanggan boleh memuat turun aplikasi Astro Fibre untuk memberi kawalan yang lebih baik ke atas rangkaian WiFi anda.
Kongsi WiFi dengan lancar bersama tetamu melalui kod QR dan pantau prestasi rangkaian—semuanya dalam satu aplikasi.
Sebagai sebahagian daripada kempen ini, duta baharu Astro Fibre, Hawa Rizwana, mempunyai mesej untuk anda: Klik di sini untuk menonton video!
WiFi Kencang 500Mbps kini tersedia untuk langganan. Untuk menyemak Astro Fibre di kawasan anda dan menerokai pilihan harga, sila layari https://www.astro.com.my/fibre atau WhatsApp ‘Hi’ ke 03-9543 3838 (dari 9 pagi hingga 6 petang pada setiap hari).
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

ERA Sabah & Astro Fibre Perkenal Bambarayon Sempena Meraikan Pesta Kaamatan

gempak
16/05/2024
11:55 MYT
Tawaran hebat Astro Fibre Bundle untuk pelanggan di Sabah
Hiburan

Hawa Rizwana ‘Sapu’ Pelbagai Tawaran Dalam Bidang Seni - “Kalau Orang Kata Sebagai Tamak, Bagi Saya Itu Adalah…”

gempak
17/03/2024
11:55 MYT
Dah nama rezeki...
Laman Utama

Watak Dalam The Cadets Tarik Perhatian, Netizen Usik - “Hawa Tu Kenit Kenit, Tapi Samseng Kemain Ek”

gempak
27/12/2023
14:55 MYT
Hawa comel jadi bomba.
Laman Utama

Elyana Kembali Berlakon, Pilih 'Yang Tahu Je Tahu'!

gempak
22/12/2023
09:54 MYT
Lama tak nampak Elyana di kaca televisyen.
Laman Utama

Ini Caranya Nak Dapatkan Wifi Kencang Berkelajuan 500Mbps Pada Harga RM90 Sebulan!

gempak
02/12/2023
14:55 MYT
Berbaloi betul!