Ekoran sering ditertawakan dan diejek hingga sukar memperoleh kerja, seorang jejaka dari Vietnam, Đỗ Quyền, nekad mengubah wajahnya.

Menerusi video yang dimuatnaik di TikTok, lelaki berusia 26 tahun itu menunjukkan perubahan wajahnya sebelum dan selepas dibedah.

Kata Đỗ Quyền, wajahnya sering ditertawakan setiap kali menghadiri sesi temuduga sebelum nekad untuk membuat prosedur pembedahan plastik.
@quyen_do8

Trả lời @halfelf2309 #howichange lúc trc Ngoại xấu thg bị chê bai thay đổi đê mình hoan hảo hơn ạ #Thaydoi #daythithanhcongkhongnhi

♬ feeling - Official Sound Studio

Ketika ditanya, Đỗ Quyền menghabiskan kira-kira 400juta Dong (RM70,000) untuk sembilan prosedur termasuk rhinoplasty, chin implant, lip reshaping, lip implant, poercelain veneers dan pembedahan double eyelid.

"Kali pertama saya pulang ke rumah selepas menjalani pembedahan plastik itu, kedua ibu bapa saya tidak mengecam wajah anak mereka ini.

"Saya memang dapat agak situasi itu akan berlaku namun ketika itu saya menangis tidak dapat menahan sebak," katanya yang mengakui bukan berasal dari keluarga berada.
@quyen_do8

#howichange cám ơn ai đó bỏ rơi tôi cho tôi tìm lại đc chính mình #lotxac #lotxacthanhcong #thaydoihinhdang #thaydoinhansac

♬ nhạc nền - Vy béo ú❤️❤️❤️❤️❤️