Youtuber terkenal Indonesia Atta Halilintar dan isteri Aurel Hermansyah kini sedang menikmati percutian romantis bulan madu mereka di Bali, Indonesia.

Menerusi laman sosial Instagram, Atta sempat meluahkan pendapatnya terhadap sebahagian mereka yang berasa iri hati terhadap kebahagian mereka.

“Makin banyak aja orang yang iri tanda tak mampu. Sabar ya sayang. Fokus ke depan. Tak sangka Ramadan sebentar lagi udah bersama isteri. Sahur bersama, buka bersama,” tulis Atta di ruangan kapsyen.

A post shared by Atta Halilintar (@attahalilintar)


Difahamkan Atta dan isteri yang sudah lima hari berasa di Bali menginap di sebuah vila mewah di sana.

Tambah istimewa apabila Atta turut membuat kejutan membawa isterinya menaiki helikopter untuk melihat suasana Bali dari atas dan kemudian mendarat di sebuah pulau persendirian dengan hadiah taburan bunga ros.

Sementara itu di ruangan komen, ramai wargamaya yang menyokong pendapat Atta dan merasakan mereka berdua layak mendapatkan kebahagian yang dicari-cari.

Kalian berhak bahagia. Biarkan banyak orang yang selalu mencari kesalahan kalian terus menerus. Semakin banyak yang ingin menjatuhkan kalian seketika Allah tinggikan darjat kalian,” pujuk seorang wargamaya.

Saling menguatkan. Bukti kalian anak baik-baik. Makin banyak yang iri cari fitnah, semakin diangkat darjat kalian oleh Allah,” komen seorang wargamaya.

Mereka iri tapi mereka kepoh sangat sama hubungan kalian sampai views kalian tembus 1M dalam masa sehari,” sokong seorang wargamaya.

Abaikan orang yang tak puas hati. Yakin cinta kalian kuat sekuat baja sampai tua, sampai maut memisahkan amin,” doa seorang wargamaya.

Berbahagialah. Semoga Allah selalu menjaga kalian dalam kebaikan, tetaplah menjadi contoh yang baik,” kata seorang wargamaya lagi.

Pada 3 April lalu, Atta, 27, sah menjadi suami kepada Aurel yang merupakan anak kepada pasangan Anang Hermasyah dan Krisdayanti dalam majlis pernikahan yang berlangsung di Hotel Raffles Jakarta, Setiabudi, Jakarta Selatan.