Go Shop, platform beli-belah dan e-dagang Malaysia, menawarkan diskaun hebat dan tawaran menarik pada bulan ini dengan kempen ‘Go Giler Sale!’ dengan promosi khas untuk pembeli di Malaysia.

Pelanggan boleh menikmati diskaun sehingga 76% daripada pelbagai kategori seperti elektronik digital, peralatan rumah dan kediaman, perabot dan kelengkapan bilik, kesihatan dan kecantikan. Antara jenama yang ditawarkan ialah Huawei, Primada, Vivo, Haier, Kinohimitsu dan banyak lagi.

Sepanjang kempen berjalan, pelanggan boleh menggunakan kod GG18, GG40 dan GG75, untuk mendapatkan potongan RM18, RM40 dan RM 75* untuk setiap kategori apabila mereka membeli-belah di Go Shop.

Go Shop juga mengadakan tawaran istimewa dalam talian iaitu ‘Tick Tock Thursday’ di laman web dan aplikasi mudah alih Go Shop pada setiap Khamis dari 7 malam hingga 12 pagi dengan potongan sehingga 52% untuk pelbagai kategori - makanan, rumah dan kediaman, fesyen dan kecantikan serta perabot.

Sementara itu, pelanggan yang ingin menghiasi rumah mereka boleh menyaksikan program baharu ‘Furniture & Bedding Fair’ pada setiap Khamis jam 11 pagi di Astro CH118. Program ini akan menampilkan jenama-jenama baharu dan terlaris seperti Friven, Goodnite, Coletti, Novelle, Ai by Akemi, Ann Taylor dan Jean Perry.
Pameran Kanak-kanak & Bayi Go Shop juga akan menawarkan diskaun sehingga 65% untuk produk terpilih pada bulan Julai.

Nikmati tawaran menarik melalui Go Shop di Astro - Go Shop RUUMA (CH118), Go Shop GAAYA (CH120), Go Shop BAARU (CH111) dalam Bahasa Malaysia dan CH303 dalam Bahasa Mandarin.

Beli-belah di Go Shop untuk mendapatkan produk eksklusif, hadiah percuma dan hiburan daripada hos-hos kami yang hebat yang akan mempamerkan dunia infotainmen yang mengasyikkan.

Untuk maklumat lanjut, layari www.goshop.com.my atau muat turun aplikasi Go Shop dari Google Play dan App Store.

*Gunakan kod GG18 untuk mendapatkan potongan RM18 dengan perbelanjaan minimum RM200. Gunakan kod GG40 untuk mendapat potongan RM40 dengan perbelanjaan minimum RM400. Gunakan kod GG75 untuk mendapat potongan RM75 dengan perbelanjaan minimum RM700.