Pelakon dan pengacara, Neelofa akui tiada perkataan yang dapat menggambarkan perasaannya setiap kali melihat anak sulungnya, Muhammad Bilal yang kian membesar.

Genap usia Bilal enam bulan, sebagai seorang ibu tiada perkara lain yang Neelofa mahukan selain mendoakan anak kesayangannya sentiasa berada dalam linndungan Tuhan.

“Anakku Muhammad Bilal genap enam bulan. Tiada perkataan yang boleh gambarkan perasaan saya dan suami setiap kali bercakap tentang anak soleh ini. Moga sentiasa dalam lindungan dan jagaan Allah S.W.T.

“Semoga anak-anak kecil di luar sana juga sentiasa dalam kebaikan dan perlindungan Allah, Ya Hafidz Ya Muhaimin.

“Ps: bantal busuk kegemaran dia tu, tutup mata tengah tidur, bukan tutup hidung ya,” coretnya.

A post shared by Neelofa (@neelofa)

Dalam pada itu, foto terbaharu Bilal yang dimuat naik Neelofa juga turut mendapat perhatian warganet.

Rata-ratanya menyatakan rasa tidak sabar untuk melihat wajah penuh Bilal.

Walaupun hanya kelihatan sipi-sipi namun ramai yang sudah meneka Bilal bakal menjadi antara bayi paling comel dan kacak.

"AllahuAkbar... Tomei-tomei, dah tunjuk sikit-sikit tu, tak lama lagi la, kita boleh tengok sayang Bilal," komen @anzalina

"MasyaAllah... Cute dan handsome, anak siapa ni hehe. Semoga menjadi anak yang soleh penyejuk ibu dan ayah. Amin," komen @chenorliza

Terdahulu, Neelofa dan suaminya, PU Riz menyatakan pendirian untuk tidak mendedahkan wajah anak mereka sehingga tiba waktu yang sesuai.