Spekulasi penyanyi kegemaran remaja masa kini, Billie Eilish bercinta ternyata bukan rekaan.

Penyanyi itu dilaporkan media memang sedang hangat dilamun cinta. Paparazi telah merakamkan detik manis Eilish keluar bersama kekasihnya dalam pelbagai kandid yang memaparkan kebahagiaan pasangan kekasih itu.

Eilish yang baru berusia 20 tahun menjalin cinta dengan lelaki 11 tahun lebih tua daripadanya.

Lelaki tersebut pula bukan sembarangan orang, tetapi merupakan vokalis kumpulan rock, The Neigbourhood, Jesse Rutherford. Dia kini berusia 31 tahun.

Menurut DailyMailUK, foto foto yang dirakamkan paparazi merupakan pertemuan atau dating kali kedua pasangan ini selepas pertama kali ‘tertangkap’ sedang makan di sebuah restoran Crossroads Kitchen.

Dalam pertemuan kedua ini, pasangan tersebut menikmati makan malam di sebuah restoran yang menyajikan masakan India, La Mirch.

Meski sedar diri mereka sedang diperhatikan, pasangan ini langsung tidak cuba menyembunyikan perasaan cinta antara satu sama lain.

Selain asyik ketawa, berpegangan tangan dan berpeluk, Eilish dan Rutherford juga dilihat bercium beberapa kali pada sepanjang malam.

Terdahulu, Eilish dan vokalis tersebut didakwa bercinta selepas ada peminat memuat naik aksi mereka berpegangan tangan di Universal Studios' Halloween Horror Nights.

Kredit Foto: Dailymail.co.UK