Siapa sangka dengan hanya menjadi pengurus dalam pasukan bola sepak sendiri secara alam maya atau online korang boleh menangi hadiah lumayan sehingga bernilai RM30,000!

Berita baik buat peminat bola sepak Malaysia, anda kini tidak perlu turun padang kerana hanya menyertai permainan video Dream Team anda boleh menjadi pengurus bola sepak kepada kumpulan yang anda bina sendiri.

Lebih menarik lagi permainan video yang akan dilancarkan pada 23 Oktober ini di laman web www.dto.asia/gempak Dream Team itu menawarkan hadiah lumayah seperti sebuah motosikal Yamaha YSuku, dua permainan PS4, dua telefon bimbit Samsung Galaxy Note 20, dua permainan Nintendo Switch, dua telefon bimbit Vivo V19 dan banyak lagi.

Sebagai pengurus pasukan, korang boleh rekrut pemain, tingkatkan prestasi pasukan mereka dan bertanding dengan yang lain.

Pemain pula boleh tingkatkan prestasi, selesaikan misi-misi dan ambil bahagian dalam acara-acara yang bakal dilangsungkan dan berpeluang untuk menang besar.



Mudah sahaja pertama sekali korang boleh bina Dream Team dan tetapkan formasi dan taktik korang.
Kemudian cari pemain dan tentukan pemain mana yang sesuai untuk pasukan korang. Selepas itu bawa masuk jurulatih bertaraf dunia untuk meningkatkan prestasi pasukan korang.

Apabila pemain sudah yakin dengan tahap skuad mereka dan ingin menguji kemampuan mereka terhadap pengurus pasukan yang lain, mod “tournament” dalam Dream Team akan membolehkan pemain untuk bertanding sesama sendiri dan menentukan skuad siapa yang terbaik.

Permainan video ini juga akan adakan kejohanan bermusim cross-server dan acara-acara untuk pemain bertanding. Pemain boleh nantikan cabaran ‘Champions League’ yang akan bermula pada 28 Oktober, dan juga acara-acara lain yang bakal memberi hadiah menarik.



Jadi tunggu apa lagi? Layari www.dto.asia/gempak untuk mula bermain sekaligus memenangi hadiah lumayan.

Istimewa untuk pembaca dan pelayar Astro Gempak, untuk menebus ganjaran eksklusif gunakan kod GEMPAK.