,
Laman Utama

‘Craving’ Nak Berbuka Puasa Dengan Masakan A la Kampung Tak Usah Resah…Sebab Boleh Ubati Hati Dengan Dulang-Oh-Dulang di OLDTOWN!

Fiza Kamarudin
23/04/2021
05:50 MYT
“Nak makan apa?” dan “berbuka kat mana?” adalah soalan paling sukar untuk dijawab setiap kali tiba waktu berbuka puasa.
Apa kata selepas ini kalau ada yang ajak berbuka dan tanya soalan tu, korang ajak pergi makan masakan kampung.
Haaa…sure mereka takkan menolak, tambah-tambah lagi kalau memang dah craving dengan masakan ibu di kampung tapi tak dapat nak balik kampung.
Bayangkan menu masakan kampung seperti percik ayam dan daging, otak-otak, kek gula hangus, Nasi Bunga Telang, sedap semacam resipi yang disediakan di dapur kat kampung…Fuhhh! Syahdu!
Kenapa teringin cuba Dulang-Oh-Dulang?
1) Dapat lepaskan rindu nak makan masakan kampung! Dilengkapi dengan rasa yang enak, sekali rasa pasti jatuh cinta!
2) Dulang-Oh-Dulang berbaloi-baloi kerana dalam satu hidangan dilengkapi dengan variasi makanan tau! Ada Nasi Bunga Telang atau boleh pilih Nasi Bulan Atuk yang didatangkan dengan ayam percik, otak-otak, tempe, telur dan sambal kacang botol.
3) Boleh upgrade hidangan ala carte ke hidangan kombo kalau mahu kepuasan berbuka yang lebih optimum dan harga yang lebih berbaloi!
4) Sos percik special dengan daging premium tanpa tulang
5) Ayam pula diperap dengan sos percik! Merecik!
6) Harga? Jom Check-It-Out kat bawah ni! Aduh…Tengok gambar pun dah tempting gais!
Nampak menyelerakan…Lebih lagi-lagi bila makan dengan kawan beramai-ramai. Mana taknya, semua fikir bab duit! Yelah, nak makan di tempat yang 'class-class' sedap tapi mungkin mahal.
Makan tempat murah pulak makanannya tak berapa banyak, jadi makan di OLDTOWN selesa tapi tidak perlu berbelanja keterlaluan, dan tak perlu membazir berbanding makanan berlambak-lambak.
Jom bawa keluarga, adik, anak-anak dan kawan-kawan berbuka puasa di OldTown White Coffee, order Dulang-Oh-Dulang! Jangan lepaskan peluang kerana menu ini ekslusif sepanjang Ramadan dan Aidilfitri ini sahaja tau!
Untuk maklumat lanjut tentang menu istimewa Oldtown White Coffee ini klik di sini .
Dan jangan lupa layari laman web OLDTOWN White Coffee dan follow Facebook dan Instagram mereka.
Selamat menjamu selera!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Keluang Man

Tahu Kisah Wira Harian Yang Penuh Inspirasi? Calonkan Pilihan Anda Sekarang & Berpeluang Menang RM10,000!

gempak
16/09/2024
00:13 MYT
Sempena Hari Malaysia yang akan berlangsung pada 16 September, Astro dan Wonda bergabung untuk meraikan Wira Wonda Kita! Wonda akan mengambil alih Astro Ria dan 13 stesen radio Astro menjadi Astro Wonda Ria dan Wonda FM sepanjang hari.
Advertorial

Sakit Hati Nak Stream X-Change Tapi Internet Slow? Tak Perlu Pening Kepala Langgan Pelan redONE Postpaid 5G SMART Untuk Telefon Pintar 5G PERCUMA Serta Data Pantas Tanpa Drama!

gempak
31/08/2024
05:55 MYT
Bayangkan tengah syok layan drama tapi internet asyik buffering, siapa je yang tak annoyed kan?
Advertorial

Sheriff Jalankan Misi Ops CLEAR Tewaskan Halangan, Bagaikan Syampu CLEAR Takkan Sentap Bila Seratus Peratus Mantap!

gempak
23/08/2024
07:20 MYT
Tidak dinafikan kehidupan sebagai selebriti pasti menjadi sorotan masyarakat sama ada dari segi kehidupan mahu pun penampilan.
Advertorial

Talentbank Umum Senarai Universiti Pilihan Majikan 2024, Sasar Untuk Tingkatkan Peluang Pekerjaan Selepas Tamat Pengajian

gempak
05/08/2024
06:55 MYT
Talentbank, dalam menerajui dan meningkatkan daya kebolehpasaran para graduan serta menghubungkan bidang akademia dengan sektor industri, telah mengumumkan senarai yang dinantikan ramai iaitu senarai Universiti Pilihan Majikan 2024.
Advertorial

Nak Tonton Ke Kodiang With Love Dengan Barisan-Barisan Pelakon? Beli Ribena Untuk Berpeluang Memenangi Tiket Secara Eksklusif Ke Tayangan Drama

gempak
16/05/2024
13:25 MYT
Buat peminat-peminat Ke Kodiang With Love, apa persamaan Hun Haqeem dengan Ribena? Nak tahu jawapannya? Mestilah dua-dua sama-sama manis! Jadi untuk tambahkan lagi kemanisan itu, Ribena telah menjalankan satu pertandingan di mana peminat-peminat berpeluang menyaksikan tayangan Ke Kodiang With Love finale bersama pelakon-pelakon drama tersebut.