Menang hadiah sehingga RM50,000? Mungkin kedengaran agak mustahil bukan?

Namun itulah ‘hadiah hari raya’ yang CUCKOO bakal sediakan istimewa khas untuk anda semua!

Paling mudah, anda hanya perlu datang beramai-ramai ke HOMEDEC 2022 KL, PUSAT KONVENSYEN KUALA LUMPUR (KLCC) pada 13 hingga 16 Mei ini!

Jangan tak percaya, hadiah menarik menanti anda seperti C MODEL Air Purifier, UNIQ Air Conditioner, R06 Pressure Multi-Cooker dan pelbagai lagi!

Menarik bukan?


Jadi apa lagi menarik pada event berkenaan?


Anda juga boleh lihat sejauh mana kualitinya tilam CUCKOO A-Series terutama dalam menjaga kesihatan tulang belakang anda.

Sekiranya anda selalu sakit belakang, kurang tidur atau tidak selesa, anda boleh cuba tilam Kualiti Gred-A untuk menyelesaikan semua isu ini.

Apa pentingnya tidur yang lena?



Jangan tak percaya, ia sebenarnya amat penting terutama untuk meningkatkan tumpuan, meningkatkan sistem imun sangat penting terutamanya semasa tempoh pandemik ini.

Tidur yang baik juga menjauhkan anda daripada risiko penyakit jantung yang lebih rendah.

Jadi jom datang ke HOMEDEC KL, KLCC pada 13-16 Mei ini dan rasai pengalaman di booth CUCKOO.

Seriously guys, dengan serendah RM99 sebulan anda akan dapat servis cuci tilam, waranti 10 tahun, penghantaran dan pemasangan percuma lagi!

Warna Produk Baru!


Ok ini confirm ramai excited sebab CUCKOO ada produk berwajah baru iaitu XCEL JET BLACK!. Ia akan dilancarkan di HOMEDEC KL!

Jadi jangan lepaskan peluang untuk lihat sendiri rekaan warna baru produk penapis air ini. Terdapat 3 warna untuk dipadankan dengan gaya anda iaitu JET BLACK, MINT GREEN & MOON WHITE. Anda boleh datang dan pilih warna yang sesuai dengan citarasa atau dekorasi rumah anda!

Dengan GOOODPLAN, anda mampu membawa pulang XCEL ini dengan hanya serendah RM70. XCEL mampu menyediakan anda minuman dalam suhu bilik, sejuk dan panas.Selain itu, ia juga mempunyai paparan sentuhan yang bergaya serta rekaan minimalis.

Jadi, jangan lepaskan peluang datang beramai-ramai ke HOMEDEC 2022 KL, KLCC pada 13 hingga 16 Mei ini!

Sambil melihat sendiri produk CUCKOO anda boleh menangi hadiah sehingga RM50,000!

Maklumat lanjut, anda boleh ke Facebook mereka sini.