Viral

“Dekat Situ Nampak Dia Push Aliff” - Bella Astillah Kecewa, Terkejut Suami Sendiri Didakwa Rancang Mahu Jatuhkan Dirinya

Izwan Isa
25/04/2024
01:55 MYT
Penyanyi dan pelakon Bella Astillah mengakui kecewa dan sedikit terkejut apabila melihat tangkap layar perbualan Whatsapp yang didedahkan oleh individu didakwa bernama Sarah Yasmine di Instagram baru-baru ini.

Kecewa

Bella berkata, perasaan kecewa itu hadir memandangkan orang yang bersama dengannya bertahun-tahun sanggup membuat perancangan dengan individu lain untuk menjatuhkan dirinya.
“Terkejut juga bila baca perbualan Whatsapp itu. Terkejut mereka mahu jatuhkan saya. Dia macam ni, macam yang saya pernah cakap, apa-apa yang digunakan oleh pihak sana, adalah benda lama… semata-mata mahu tutup kes khalwat.
“Perkara tu tak eloklah, melainkan saya buat sekarang. Dan fitnah yang disebarkan adalah terlalu berat. Di mana mereka menggunakan benda tu untuk jatuhkan saya. Tapi sebab tu orang kata, bila niat kita tak baik, benda tu tak akan berkesan.
“Tapi saya kecewa sebab nampak pasangan yang sama-sama selama 10 tahun berkomplot sama.. (dengan individu lain). Tapi yang saya nampak dekat Whatsapp tu… yang push dia untuk buat ni.
“Sebab saya pernah cakap dengan Aliff dan famili yang benda tu benda lama dan tiada kena mengena dengan kes ini. Sebab tu saya cakap kita hanya bercerai dengan cara baik. Tapi bila baca Whatsapp perbualan tu, memang Hanis (Ruhainies) yang push. Nampak dekat situ dia yang push Aliff untuk reveal benda tu,” katanya kepada Gempak.

Tidak bertemu

Ditanya adakah dia masih bertemu dengan Aliff, Bella berkata: “Saya memang tidak berhubung langsung dengannya,” jawab Bella ringkas.
Terdahulu, wanita bernama Sarah Yasmine yang dipercayai berasal dari Singapura mendedahkan kronologi hubungan sulitnya bersama Aliff di Instagram.
Menurut wanita itu, dia dan Aliff berhubungan dari Januari hingga Mac 2024.

ARTIKEL BERKAITAN: Bella Astillah Dedah Sebab Kenapa Dia Ikuti Sarah Yasmine Di Instagram

ARTIKEL BERKAITAN: Ibu Dedah Bella Astillah Tak Tahu Tentang Pendedahan ‘Kekasih Gelap’ Aliff Aziz - “Dia Tengah Shooting”

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Dayang Areeda Cuak Lakonkan Babak Nasi Kangkang Untuk Jerat Aliff Aziz - "Saya Risau Pandangan Masyarakat"

gempak
26/07/2024
13:55 MYT
Sepotong video yang memaparkan babak pelakon Dayang Areeda cuba menjerat Aliff Aziz dengan menggunakan ilmu sihir nasi kangkang mencuri perhatian ramai di media sosial.
Hiburan

Isu Pelakon Berskandal Di Set Shooting, Osman Ali; "Pengarah Ada Hak Menegur Tapi Ada Batas"

gempak
22/07/2024
07:55 MYT
Sutradara terkenal tanah air, Osman Ali, 51, berpendapat pengarah drama atau filem mempunyai hak untuk memberi teguran serta peringatan kepada  pelakon dan kru produksi agar membataskan pergaulan di set penggambaran bagi mengelakkan isu skandal daripada berulang.
Hiburan

Ruhainies Sebak Rai Pra-Hari Jadi Ke-32, Tahlil & Doa Selamat, Kongsi Rezeki Bersama Pelajar Tahfiz

gempak
21/07/2024
08:30 MYT
Pelakon sensasi Ruhainies seakan-akan gagal menahan sebak ketika sambutan pra-ulangtahun kelahirannya ke-32 pada Sabtu.
Hiburan

Netizen Dah Rimas! Mohon Ibu Aliff Aziz Berhenti Main Laman Sosial, Ini Respons Tuan Badan - “Meh Kalau Kurang Kasih Sayang, Kami Sayangkan Ok”

gempak
19/07/2024
01:55 MYT
Kerap menerima komen negatif, sekali lagi ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza berkongsi luahan kemarahan daripada netizen di Instastory miliknya.
Hiburan

Ibu Aliff Aziz Titip Ucapan Hari Lahir Buat Cucu Perempuan, Harap Terima Hadiah Yang Ditinggalkan - “Kami Tetap Tidak Akan Berhenti Cuba Untuk…”

gempak
18/07/2024
03:25 MYT
Ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza menitipkan ucapan selamat hari lahir kepada cucu perempuannya iaitu Ara Adreanna yang berusia empat tahun pada 18 Julai, Khamis.