Penyanyi dan pelakon, Marsha Milan Londoh terkejut apabila lagunya, Cinta diumumkan layak ke Anugerah Juara Lagu 36 (AJL36).

Menerusi hantaran terbaharu di akaun Instagramnya, Marsha memuat naik video merakamkan dirinya terkedu dan menjerit gembira selepas namanya disebut pengacara AJL36, Alif Satar dan Sissy Iman.

Memanjatkan rasa syukur atas peluang yang diberikan, Masha mengakui dia tidak menjangkakan perkara itu dan berharap agar perjalanannya di peringkat akhir AJL36 dipermudakan.

“MasyaAllah… Alhamdulillah, syukur Lillah… Tiada daya dan tiada kekuatan melainkan dengan izinMu Ya Allah. Berkat doa semua, lagu Cinta berjaya ke AJL.

“MasyaAllah! Terima kasih kepada @stacyanam dan @akimahmad untuk pelunag yang diberikan. YA itu adalah saya yang berbaju kelawar dan sedang bersiap untuk masuk tidur apabila tiba-tiba…

“Jeng jeng jeng! Marsha pohon doa semua agar perjalanan marsha di peringkat akhir nanti dipermudahkan dan berjalan lancar hendaknya, InsyaAllah,” tulisnya.

A post shared by Madrid Milan London (@marshamilan)

Selain Marsha, berikut merupakan senarai 11 lagu lain yang berentap:

Mimpi – Haqiem Rusli

Sepi - Aina Abdul

Nafas Cinta - Khai Bahar & Aina Abdul

Boneka - Ernie Zakri

Pernama - Naim Daniel

Intan Payung - Noraniza Idris & Bunga

Salahku - Yonnyboii

Pelukan Angkasa - SOG & Shila Amzah Intan

AEWO - Shiha Zikir

Angkara - Siti Nordiana

Lara - Hael Husaini, Naim Daniel & Haqiem Rusli


Separuh Akhir Muzik Muzik 36 menyaksikan Datuk Mokhzani Ismail sebagi ketua juri manakala barisan juri professional lain pula adalah Datuk Syafinaz Selamat, Datuk Acis, Helen Yap, LY, Chaan dan Altimet.