Tiada angin tiada ribut, timbul pula spekulasi mendakwa penyanyi Aina Abdul sudah menyingkirkan pengurusnya disebabkan berlaku perselisihan faham antara mereka.

Bagaimanapun Aina menegaskan tiada istilah singkirkan namun bekas pengurusnya sendiri yang mengambil keputusan untuk tidak lagi bekerjasama dengannya.

“Saya tak nak lari daripada soalan ini dan saya tahu saya berada di pihak yang mana. Saya sama sekali tidak singkirkan sesiapa pun.

“Tapi apa-apa pun spekulasi orang, saya tahu orang akan menganggap macam-macam. Tapi apa yang saya boleh katakan, sejujurnya saya tidak singkirkan sesiapa pun.

“Sesiapa yang keluar dari hidup Aina, itu adalah keputusan mereka yang mungkin ada alasan tertentu, jadi the best person untuk tanya, tanya la pada pihak sana,” katanya kepada Gempak.

Aina ditemui ketika majlis memperkenalkan peserta, juri dan hos untuk program Big Stage 5 yang diadakan di Regal Space, Petaling Jaya pada Selasa.

Sementara itu, penyanyi lagu Sumpah ini mengakui dia berasa sedih dengan apa yang berlaku namun akur dengan keputusan bekas pengurusnya itu.

“Kejadian itu berlaku sebelum saya pergi umrah… sudah tentu saya rasa sedih sebab kami sudah lama bekerjasama. Tapi saya percaya dengan rezeki Tuhan, mungkin sampai sini saja rezeki kami.

“Saya pun bukan jenis bermasam muka dengan orang. Saya jenis tak nak orang minta maaf dengan saya atau pun saya tak nak ada isu maaf ke memaafkan ke.

“Saya hanya nak hubungan yang kalau jumpa dekat mana-mana acara masih boleh bertegur sapa. Mungkin rezeki sampai di sini saja,” ujarnya.