Seorang rakyat Malaysia yang bekerja di Singapura terpaksa memohon bantuan kewangan selepas dia mengalami kemalangan di republik itu pada 9 Januari lalu.

BERITA TRENDING: Pernah Terlibat Bina Stadium, Ini Kisah 3 Pekerja Asing Yang Berpeluang Menonton Coldplay Secara Percuma Di…

Difahamkan, individu yang dikenali sebagai Mohd Izwan Yusof itu mengalami kemalangan di Pasir Ris sebelum mendapatkan rawatan di Changi General Hospital.



Menerusi satu hantaran Facebook, difahamkan, Izwan meminta agar dipindahkan ke Hospital Johor Bahru atas sebab kos rawatan semakin tinggi.

Bagaimanapun, untuk kos rawatan di hospital di Singapura, pihak Izwan masih lagi berbincang dengan majikannya sehingga ke hari ini.

“Mengikut apa yang telah ditetapkan oleh Ministry Of Manpower Singapore, setiap pemegang work permit dan Spass, majikannya wajib membayar kos perubatan hospital tanpa limit,” tulis pengguna Facebook berkenaan.

BERITA TRENDING: Berada Di Belakang Singapura, Kuala Lumpur Di Tangga Ke-3 Lokasi Food Hunting Pilihan Pengguna Booking.com