Viral

Dirawat Di Singapura Akibat Kemalangan, Pemuda Asal Malaysia Perlu Bantuan Lunas Bil Hospital RM16K

Gempak
15/02/2024
02:55 MYT
Seorang rakyat Malaysia yang bekerja di Singapura terpaksa memohon bantuan kewangan selepas dia mengalami kemalangan di republik itu pada 9 Januari lalu.

BERITA TRENDING: Pernah Terlibat Bina Stadium, Ini Kisah 3 Pekerja Asing Yang Berpeluang Menonton Coldplay Secara Percuma Di…

Difahamkan, individu yang dikenali sebagai Mohd Izwan Yusof itu mengalami kemalangan di Pasir Ris sebelum mendapatkan rawatan di Changi General Hospital.
Menerusi satu hantaran Facebook, difahamkan, Izwan meminta agar dipindahkan ke Hospital Johor Bahru atas sebab kos rawatan semakin tinggi.
Bagaimanapun, untuk kos rawatan di hospital di Singapura, pihak Izwan masih lagi berbincang dengan majikannya sehingga ke hari ini.
“Mengikut apa yang telah ditetapkan oleh Ministry Of Manpower Singapore, setiap pemegang work permit dan Spass, majikannya wajib membayar kos perubatan hospital tanpa limit,” tulis pengguna Facebook berkenaan.

BERITA TRENDING: Berada Di Belakang Singapura, Kuala Lumpur Di Tangga Ke-3 Lokasi Food Hunting Pilihan Pengguna Booking.com

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Pesawat Terhempas Di Nepal, 22 Mangsa Ditemui

gempak
24/07/2024
09:46 MYT
Sejumlah 22 mangsa selepas sebuah pesawat yang membawa mereka terhempas di Nepal pada Rabu telah ditemukan, lapor Agensi Anadolu memetik akhbar tempatan Kathmandu Post.
Berita

Beberapa Rakyat Malaysia Putuskan Kekal Di Bangladesh - Wisma Putra

gempak
23/07/2024
10:25 MYT
Wisma Putra pada Selasa memaklumkan beberapa rakyat Malaysia yang merupakan pelajar tahun akhir dan mereka yang bekerja di Bangladesh, memutuskan terus kekal di negara itu.
Berita

Penerbangan Khas Bawa Pulang Rakyat Malaysia Dari Bangladesh

gempak
23/07/2024
00:55 MYT
Penerbangan khas atas arahan Perdana Menteri, Datuk Seri Anwar Ibrahim untuk membawa pulang rakyat Malaysia dari Bangladesh berlepas dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kuala Kumpur Terminal 2, pagi ini.
Viral

Jennifer Coppen Nafi Dali Wassink Kemalangan Akibat Mabuk, Bertengkar Sebelum Kejadian… Kongsi Pesanan Terakhir Suami

gempak
22/07/2024
15:55 MYT
Jennifer turut menafikan dakwaan yang dia dan Dali bertikam lidah sebelum kejadian tersebut.
Berita

Stroller Bayi Kembar Terjatuh Di Landasan Keretapi, Dua Maut! - "Tindakan Ayahnya Sangat Berani Walau Akhirnya ..."

gempak
22/07/2024
05:45 MYT
Seorang kanak-kanak dan bapanya terbunuh dirempuh keretapi apabila kereta sorong bayi yang dinaiki mangsa berusia dua tahun itu terjatuh di landasan stesen Carlton di selatan Sydney, pada Ahad.