,
Hiburan

EKSKLUSIF: Bertegas Tak Curang, Jofliam Dedah Cik Epal Pernah Datang Cuba Betulkan Keadaan - "Dia Yang Nak Tackle Saya Semula"

Firdaus
02/10/2024
23:55 MYT
Pempengaruh dan usahawan, Jofliam menyatakan rasa terkilan dengan sikap isterinya yang tidak mengeluarkan sebarang kenyataan untuk meredakan keadaan susulan tuduhan terhadap dirinya yang didakwa berlaku curang dengan pekerja sendiri.

Luah Rasa Terkilan

Menurut Jofliam atau nama sebenarnya Jofli Abu Bakar, 36, menegaskan dia tidak pernah berselingkuh serta menyatakan bahawa dirinya masih menyayangi keluarga.

"Dia yang nak ‘tackle’ saya semula...

“Kalau dia betul sayang saya, sekurangnya boleh dia keluarkan statement untuk meredakan keadaan.
“Kalau sesiapa yang kenal saya, saya adalah seorang yang menjaga keluarga saya, kalau ada yang jentik pun saya orang pertama yang akan pertahankan.
“Saya tak pernah curang, setelah isu ini berlaku, dia yang datang promosi pizza, dia yang nak ‘tackle’ saya semula, kalau betul saya curang mesti dia sudah tinggalkan saya," katanya ketika dihubungi Gempak.
Disoal jika dirinya mahu menyelamatkan perkahwinan bersama Cik Epal, Jofliam mengakui lebih mementingkan perasaannya ketika ini.
“Saya tengok keadaan, dalam masa empat bulan saya mencari orang yang faham saya, tiada siapa yang mendengar keluhan saya. Saya merayu nak jelaskan, bila dah terjadi baru nak dengar.
“Kalau kena fitnah empat bulan bila orang explain dia lagi marah, jadi itu lah perasaan saya.
"Sesiapa yang nak sayang saya, jaga hati saya terpulang," ujarnya.

BERITA TRENDING: Jofliam Dakwa Sudah Lafaz Taklik, Ini Respons Cik Epal - “Buat Masa Sekarang Saya…”

​BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: “Dewi Pekerja Baik, Kalau Saya Pecat Dia Orang Lain Gembira, Tapi Saya Tidak..” - Jofliam

BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: “Yang Menghancurkan ‘Masjid’ Saya Adalah Kakak Saya” - Jofliam

​BERITA TRENDING: EKSKLUSIF: Jofliam Jawab Status Sebenar Rumah Tangga Dengan Cik Epal - “Sudah Lafaz Taklik, Selebihnya Serah Pada Mahkahmah..."

Terdahulu, kecoh di media sosial mengenai pergolakan rumah tangga Jofliam dan isterinya malah pelbagai khabar angin mula timbul mengenai rumah tangga mereka termasuk dakwaan kehadiran orang ketiga.
Bagaimanapun, beberapa hari selepas pendedahan itu, Abang Jofliam iaitu Syah Jofli tampil menjelaskan bahawa seluruh ahli keluarga tidak masuk campur urusan peribadi di antara Jofliam dan isterinya, Cik Epal.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Jofliam Dakwa Sudah Lafaz Taklik, Ini Respons Cik Epal - “Buat Masa Sekarang Saya…”

gempak
02/10/2024
21:55 MYT
Konflik rumah tangga Jofliam semakin rumit apabila pempengaruh dan usahawan mendedahkan dia sudah melafazkan taklik terhadap isterinya, Cik Epal.
Hiburan

Hana Ismail Akui Kekal Kuat Untuk Anak, Syukur Ada 'Confinement Lady' Jaga Masa Pantang

gempak
02/10/2024
16:23 MYT
Personaliti televisyen dan isteri kepada Da'i Syed, Hana Ismail menzahirkan rasa syukur setelah dibantu oleh seorang penjaga sepanjang dia menjalani fasa berpantang.
Hiburan

“Rindu Lah Zaman Kecil-Kecil” - Netizen Terkejut Tengok Budi ‘Tentang Bulan’ Dah Ada Anak & Isteri

gempak
02/10/2024
12:55 MYT
Filem Tentang Bulan merupakan antara filem yang menjadi fenomena satu ketika dahulu sehingga terbitnya drama bersiri yang ditayangkan di sebuah stesen televisyen swasta.
Hiburan

EKSKLUSIF: “Dewi Pekerja Baik, Kalau Saya Pecat Dia Orang Lain Gembira, Tapi Saya Tidak..” - Jofliam

gempak
02/10/2024
09:25 MYT
Isu rumah tangga pasangan usahawan dan pempengaruh Jofliam masih menjadi perbualan hangat di setiap media sosial selepas pendedahan yang didakwa dirinya difitnah berlaku curang dengan pembantu peribadinya dikenali sebagai Dewi.
Hiburan

EKSKLUSIF: “Yang Menghancurkan ‘Masjid’ Saya Adalah Kakak Saya” - Jofliam

gempak
02/10/2024
00:55 MYT
Pempengaruh dan usahawan, Jofliam akui punca keretakan rumah tangganya bersama, Cik Epal dipengaruhi oleh saudara kandung sendiri.
BorakSeeni