,
Viral

Jofliam Dakwa Sudah Lafaz Taklik, Ini Respons Cik Epal - “Buat Masa Sekarang Saya…”

Asyikin Mayudin
02/10/2024
21:55 MYT
Konflik rumah tangga Jofliam semakin rumit apabila pempengaruh dan usahawan mendedahkan dia sudah melafazkan taklik terhadap isterinya, Cik Epal.

Keputusan mahkamah

Bagaimanapun, Cik Epal ketika dihubungi Gempak memilih untuk tidak mengeluarkan sebarang kenyataan berikutan masih menunggu keputusan mahkamah mengenai status rumah tangga mereka.
Menurut Cik Epal yang juga seorang blogger terkenal berkata dia akan berkongsi lebih lanjut selepas mendapat pengesahan dari mahkamah.

“Minta maaf banyak. Buat masa sekarang saya tak nak bagi statement lagi. Sebab saya tak mahu mendahului keputusan mahkamah.

“Kalau dah sah nanti saya maklumkan,” kongsi Cik Epal kepada Gempak.

Kunci mulut

Ketika ditanya mengenai perkongsian Jofliam yang mendakwa dia adalah ‘mastermind’, Cik Epal bagaimanapun memilih untuk mengunci mulut.

BERITA TRENDING: Netizen Suruh Dewi ‘Resign’ Selepas Dikaitkan Dengan Isu Rumah Tangga Jofliam & Cik Epal - “Kau Itu Isteri Orang, Patutnya…”

​BERITA TRENDING: Pernah Nasihat Tapi Dibalas Biadab, Ada Sebab Abang Jofliam Campuri Urusan Peribadi Adik - “Status Dia Hanyalah Skandal Berstatus Isteri Orang…”

​BERITA TRENDING: Bawa Pembantu Peribadi Ke Milan, Netizen Anggap Jofliam Tak Jaga Hati Cik Epal? - “Walaupun Dah Bercerai..”

​BERITA TRENDING: “Saya Masih Hormat Dia Sebagai Ayah Yang Baik & Bertanggungjawab” - Cik Epal Tak Mahu Keruhkan Keadaan

Terdahulu, Jofliam berkongsi paparan skrin memperlihatkan Cik Epal membalas komen-komen netizen dengan emoji ‘love’ dan api.
Menerusi laporan Gempak pada Rabu, Jofliam mendedahkan dia telah melafazkan taklik sekali dan masih menunggu keputusan mahkahmah untuk mengesahkan status rumah tangganya.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

EKSKLUSIF: Bertegas Tak Curang, Jofliam Dedah Cik Epal Pernah Datang Cuba Betulkan Keadaan - "Dia Yang Nak Tackle Saya Semula"

gempak
02/10/2024
23:55 MYT
Pempengaruh dan usahawan, Jofliam menyatakan rasa terkilan dengan sikap isterinya yang tidak mengeluarkan sebarang kenyataan untuk meredakan keadaan susulan tuduhan terhadap dirinya yang didakwa berlaku curang dengan pekerja sendiri.
Hiburan

EKSKLUSIF: “Dewi Pekerja Baik, Kalau Saya Pecat Dia Orang Lain Gembira, Tapi Saya Tidak..” - Jofliam

gempak
02/10/2024
09:25 MYT
Isu rumah tangga pasangan usahawan dan pempengaruh Jofliam masih menjadi perbualan hangat di setiap media sosial selepas pendedahan yang didakwa dirinya difitnah berlaku curang dengan pembantu peribadinya dikenali sebagai Dewi.
Hiburan

“Silap Pertama Dia Datang KL” - Ceddy Ang Akui Kita Ketinggalan Dalam Memperkenalkan Budaya Malaysia Kepada IShowSpeed

gempak
02/10/2024
04:25 MYT
Menurut Ceddy, memperkenalkan makanan-makanan Malaysia kepada personaliti itu sangat bagus namun bawa berkunjung ke pusat membeli-belah itu bukan satu pilihan yang baik.
Hiburan

EKSKLUSIF: “Yang Menghancurkan ‘Masjid’ Saya Adalah Kakak Saya” - Jofliam

gempak
02/10/2024
00:55 MYT
Pempengaruh dan usahawan, Jofliam akui punca keretakan rumah tangganya bersama, Cik Epal dipengaruhi oleh saudara kandung sendiri.
Hiburan

EKSKLUSIF: Jofliam Jawab Status Sebenar Rumah Tangga Dengan Cik Epal - “Sudah Lafaz Taklik, Selebihnya Serah Pada Mahkahmah..."

gempak
01/10/2024
23:55 MYT
Usahawan dan pempengaruh, Jofliam tampil menjelaskan status perkahwinan bersama Cik Epal.
BorakSeeni