,
Hiburan

Ella, Hujan, Bunkface, Gerhana Ska Cinta & K-Clique Bakal Gamatkan Konsert Haus Boom Music 2019

Kamaruddin Razal
15/10/2019
15:00 MYT
Barisan penyanyi dan kumpulan muzik popular seperti Ella, Hujan, Bunkface, Gerhana Ska Cinta, K-Clique, Pop Shuvit dan Budak Nakal Hujung Simpang bakal memeriahkan Konsert Haus Boom Music 2019 yang bakal diadakan pada 10 November ini.
Menggabungkan pelbagai jenis genre muzik seperti hip hop, rock, reggae serta ska dalam satu persembahan, Konsert Haus Boom Music 2019 bakal diadakan di Pusat Konvensyen dan Pameran Antarabangsa Mines (MIECC), Seri Kembangan bermula dari 4 petang sehingga 10 malam.
Menurut penganjurnya, Azri Zahier Azmi, konsert ini menggabungkan kepelbagaian genre muzik untuk menarik minat ramai pengunjung.
"Kami menghimpunkan nama-nama besar yang berjaya mempunyai tapak yang kuat dalam genre muzik mereka tersendiri seperti Ella, Hujan, Bunkface, Gerhana Ska Cinta, K-Clique, Pop Shuvit dan Budak Nakal Hujung Simpang kerana mahukan kelainan.
"Ia bakal menarik lebih ramai peminat untuk menghargai inudstri muzik tempatan. Kami juga tidak mengenakan caj bayaran yang mahal kepada mereka yang ingin berkunjung kerana kami mensasarkan konsert ini boleh menarik seramai 7,000 penonton," katanya.
Tambah Azri yang juga merupakan Ketua Pegawai Eksekutif jenama minuman Hausboom, dia berharap konsert ini dapat mencetuskan fenomena.
"Kami pernah menganjurkan Hasuboom Music pada 2018 tetapi untuk edisi kali ini, skalanya lebih besar. Kami berharap orang ramai dapat sama-sama menyaksikan konsert ini kerana kami berjanji mahu memberikan hiburan yang menarik untuk dinikmati orang ramai," katanya lagi.
Konsert Haus Boom Music 2019 bakal diadakan pada 10 November ini di Pusat Konvensyen dan Pameran Antarabangsa Mines (MIECC), Seri Kembangan bermula dari 4 petang sehingga 10 malam.
Harga jualan tiket bermula dari RM30 (Early Bird), RM60 (Pintu Masuk) dan RM100 (RockZone).
Tiket akan dibuka untuk jualan hanya melalui aplikasi TicketApps bermula Jumaat, 18 Oktober ini.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Hilang Lebih Setahun, Lelaki Ini Cuba Bertahan Dengan Minum Darah Penyu & Air Kencing Sendiri

gempak
16/09/2024
14:55 MYT
Selepas 438 hari terdampar di lautan, seorang lelaki yang dikenali sebagai Jose Salvador Alvarenga akhirnya terselamat manakala rakannya tidak.
Berita

Tiga Maut, Enam Peserta Himpunan RXZ Cedera Kemalangan

gempak
16/09/2024
13:55 MYT
Ketua Polis Terengganu, Datuk Mohd. Khairi Khairuddin berkata, kemalangan melibatkan peserta Himpunan RXZ Members 6.0 itu dilaporkan berlaku di Marang, Kemaman dan Hulu Terengganu.
Berita

Jumpa Gigi Manusia Dalam Kuih Bulan, Polis Lakukan Siasatan

gempak
16/09/2024
12:55 MYT
Pelanggan wanita itu terjumpa gigi berkenaan dalam kuih bulan yang berintikan daging.
Hiburan

Pertama Kali Join Reality Show, Zarif Ghazzi Teruja Jayakan Call Me Handsome Sempena Hari Malaysia – “Saya Terus Ambil, Tolak Semua Job”

gempak
16/09/2024
12:25 MYT
Pelakon meningkat naik, Zarif Ghazzi teruja apabila membuat penampilan dalam sebuah rancangan realiti, Call Me Handsome.
Hiburan

Hun Haqeem Simpan Impian Untuk Anjur Pertandingan MMA Antara Selebriti - “Ini Adalah Langkah Pertama Saya Dalam Meneroka Bidang…”

gempak
16/09/2024
11:55 MYT
Pelakon Hun Haqeem berkata dia dan aktor Andy Teh menyimpan impian untuk menganjurkan pertandingan seni bela diri campuran (MMA) membabitkan selebriti tempatan.