Laman Utama

Filem Shin Chan Duduki Tempat Pertama Astro First! Terima Pujian Penonton Antarabangsa.

Azwa Rahman
09/06/2022
09:12 MYT
Filem animasi kanak-kanak popular Jepun yang kini masih hangat ditayangkan di Astro First menerima pelbagai pujian dan respon positif dari pelbagai pihak di dalam dan luar negara.
Tahun lalu, filem ini telah ditayangkan di negara asalnya, Jepun dan berjaya meraih kutipan box office. Filem terbitan Produksi Shin-Ei Animation ini telah diarahkan oleh Wataru Takashi yang namanya tidak asing lagi dengan dengan siri animasi Shin-Chan yang sebelum ini.
Dalam pada itu, menerusi ruangan balas di satu applikasi (IMDB) memperlihatkan beberapa pengguna dari negara luar memuji sikap persabahatan yang ditonjolkan di dalam filem ini.
“Perfect movie of friendship, Learnt a lot from this movie… Do not miss this movie. Watch it without fail” ulas seoarang pengguna.
“Superb! Best Shin Chan movie of friendship. Mysterious movie with advanture” tambah seorang lagi pengguna.
Rata-rata penonton memberikan bintang 10 di ruangan skor kepada filem ini.
Terkini, filem Crayon Shin-Chan The Movie: School Mystery! The Splendid Tenkazu Academy menduduki carta pertama filem di Astro First!
Perkara itu telah dimaklumkan sendiri menerusi satu kemaskini yang dimuatnaik di platform Instagram rasmi @astrofirst.official .
Saksikan filem animasi, Crayon Shin-Chan The Movie: School Mystery! The Splendid Tenkazu Academy bermula 4 Jun dengan hanya RM15 terus ke Pawagam Rumah Anda, Astro First, saluran 480. Ikuti info dan klip-klip menarik tentang filem ini menerusi akaun Instagram, Facebook, Twitter Astro Shaw.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Filem

‘The Experts’ Gegarkan 18 Pawagam Di Cambodia & Ditayangkan Di Astro First Ogos Ini!

gempak
17/07/2024
06:25 MYT
Filem lokal heist nombor 1 Malaysia, ‘The Experts’ terus melangkah jauh dengan menembusi pasaran di negara Cambodia bermula hari ini!
Filem

Demam Sheriff Melanda Di Rumah Anda! Raih Kutipan Lebih RM1 Juta Di Platform Astro First

gempak
26/06/2024
09:29 MYT
Filem Sheriff yang kini ditayangkan di Astro First menerusi Astro dan peranti pilihan anda, sooka telah berjaya meraih kutipan lebih RM1 juta di platform tersebut!
Filem

Atas Permintaan Tinggi, Filem Sheriff Kini Boleh Ditonton Menerusi Astro First di Astro & sooka!

gempak
21/06/2024
04:55 MYT
Rentetan daripada kejayaan besar filem blockbuster nombor 1 tahun ini, ‘Sheriff’, Astro membawakan filem ini kepada semua penonton Malaysia menerusi Astro First di Astro dan peranti pilihan anda, sooka.
Filem

Pemenang Anugerah Filem Psychological Terbaik, Korsakoff Bakal Ditayangkan Di Pawagam Rumah Anda!

gempak
08/03/2024
12:00 MYT
Naskhah asli karya D Alpha Legacy yang bergenre ‘psychological thriller’ berjudul 'Korsakoff' bakal ditayangkan di Astro First anda bermula 14 Mac ini.
Peraduan

Aquaman and The Lost Kingdom: Sewa & Menang di Astro First!

gempak
08/02/2024
09:11 MYT
Sewa & Menang hadiah eksklusif khas daripada Aquaman!