,
Nusantara

Finalis Puteri Indonesia Puas Hati Ramai Dah Tahu Menantu Jokowi, Erina Gudono Bau Ketiak

Maliah Surip
24/08/2024
14:54 MYT
Nama keluarga Jokowi termasuk anak, Kaesang Pangarep serta menantunya, Erina Gudono menjadi tular lantaran krisis politik Indonesia yang sedang hangat saat ini.

Menantu jadi perhatian

Selain jutaan masyarakat republik tersebut kini giat membantah keputusan Mahkamah Perlembagaan berhubung soal pemilihan ketua wilayah (Pilkada) yang dilakukan Badan Legislasi (Baleg) Dewan Perwakilan Rakyat (DPR) yang disifatkan telah dimanipulasi dan hanya membawa keuntungan kepada empayar ahli politik netizen juga sedang mengikuti rapat perkembangan keluarga Jokowi.
Antara yang meraih perhatian dan mendapat kritikan keras adalah tindakan Kaesang serta Erina yang sedang bercuti di Amerika Syarikat saat Indonesia berdepan ‘Darurat Demokrasi’.
Selain mempertikaikan sikap tidak cakna Erina seperti mempamer sedang bergembira menikmati hidangan dan membeli barangan mewah, satu persatu keburukan wanita itu dibongkar di media sosial.
Salah satu pendedahan buruk mengenai pemilik nama Erina Sofia Gudono itu dibuat oleh rakan peserta di Puteri Indonesia, Shania Mahir Hamdun. Erina, 27, sebelum ini ikut serta dalam pertandingan itu sebelum berkahwin dengan anak pemerintah republik tersebut pada 2022.

ARTIKEL BERKAITAN:Ketiak Pemandu E-Hailing Berbau, Penumpang 'Separuh Mati' Tahan Nafas - "Kami Faham Sibuk, Tapi..."

ARTIKEL BERKAITAN:Tayang Bulu Ketiak, Wanita Ini Jana Pendapatan RM47,000 Sebulan!

ARTIKEL BERKAITAN:Lelaki Bingung Girlfriend ‘Sentap’ Lepas Diminta Cukur Bulu Ketiak Untuk Jumpa Keluarga

ARTIKEL BERKAITAN:#GempakSihat : Kenapa Suami Suka Cium Ketiak Isteri? Doktor Ini Dedah Secara Saintifik Puncanya!

ARTIKEL BERKAITAN:Kongsi Video Anak Cium Ketiak, Tapi Netizen Pula Tak Puas Hati Tengok Rumah Kak KM Bersepah - “Maaf Kak, Saya Penggeli Sikit”

Didakwa bau badan & ketiak kurang menyenangkan

Menerusi Instagram Story, Shania membenarkan dakwaan netizen Erina memiliki bau badan yang tidak menyenangkan.

“Orang tersebut (Erina) memang benar memiliki bau badan dan bau ketiak. Ini fakta. Jangan tanya saya lagi tentang ini di DM. Saya penat menjawab persoalan yang masuk,” tulisnya seperti dilaporkan SelebMania.

Pada perkongsian sama, Shania mengaku puas hati kerana kini satu Indonesia sudah mengetahui sikap buruk Erina termasuk bau badannya yang tidak enak.
Shania mendakwa fitnah yang pernah dilakukan Erina sewaktu sama-sama menyertai Puteri Indonesia telah terbalas dengan sendiri saat ini.
“Dulu saya difitnah, kini satu Indonesia tahu faktanya seburuk apa dan sebusuk apa bau badannya,” tambah Shania lagi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Hadir Konsert Efek Rumah Kaca, Peminat Bertuah Ada Peluang Dapat Gitar RM2,000

gempak
11/09/2024
16:55 MYT
Band Indonesia, Efek Rumah Kaca (ERK) teruja untuk bertemu peminat menerusi Konsert Di Udara Kuala Lumpur Live At Zepp KL pada 25 Oktober ini.
Hiburan

Raline Shah Minta Ibu & Bapa Carikan Jodoh : “Saya Tinggal Pilih”

gempak
11/09/2024
14:50 MYT
Aktres Indonesia, Raline Shah terkenal bukan hanya kerana bakat lakonan tetapi kejelitaannya.
Berita

Gadis 18 Tahun Ditemui Mati Tanpa Seurat Benang, Tangan Diikat Dengan Coli

gempak
11/09/2024
05:25 MYT
Pengakhiran yang cukup tragis buat seorang penjual makanan bergoreng di Indonesia apabila ditemui dalam keadaan badannya tertimbus di dalam hutan.
Hiburan

Penyanyi Tiba-Tiba Beremosi Lempar Mikrofon & Tinggalkan Pentas! Ini Cerita Sebenarnya...

gempak
10/09/2024
05:55 MYT
Penyanyi Gilga Sahid menjadi perhatian apabila aksinya melempar mikrofon ketika membuat persembahan di atas pentas di sebuah pusat beli belah di Cirebon, Jawa Barat, Indonesia, baru-baru ini.
Hiburan

Tak Berani Buat Pembedahan Plastik, Yuni Shara Tegangkan Kulit Leher

gempak
08/09/2024
13:45 MYT
Melihat kepada wajah awet mudanya meski sudah berusia 52 tahun, ramai yang menyangka penyanyi Yuni Shara melakukan pembedahan plastik.