Berita

Guru Muzik SMK Ditahan Reman Kerana Didakwa Hisap Kemaluan Pelajar Ketika Tidur

Gempak
09/06/2024
00:55 MYT
Seorang guru lelaki ditahan reman tujuh hari bermula 8 Jun hingga 14 Jun di Kompleks Mahkahmah Melaka, Ayer Keroh gara-gara didakwa menghisap kemaluan pelajarnya yang sedang tidur pada Februari lalu.
Berita Trending: "Hamil Tanpa Suami Itu Tidak Mudah” - Tunjuk Baby Bump,…

Reman tujuh hari

Perintah reman terhadap guru yang berusia 42 tahun itu telah dikeluarkan oleh Majistret Khairunnisak Hasni bagi membantu siasatan di bawah Seksyen 14(a) Akta Kesalahan-Kesalahan Seksual Terhadap Kanak-Kanak (AKSTK) 2017.
Memetik laporan, Malaysia Gazette guru muzik di sebuah sekolah menengah harian di Selangor itu tiba di perkadangan kompleks mahkahmah pada pukul 9.53 pagi dengan memakai pakaian longkap berwarna jingga pada Sabtu.
Berita Trending: "Saya Akan Bangkit Semula" - Jojo Ghazali
Sementara itu menurut sumber, perbuatan jijik guru berkenaan terhadap pelajar lelakinya berusia 16 tahun berlaku di sebuah hotel bajet di Batu Berendam di sini sekitar pertengahan Februari lalu ketika mereka menghadiri persembahan muzik.
"Pengadu iaitu pelajar lelaki berkenaan datang ke Melaka untuk membuat persembahan Gamelan bersama tiga lagi rakannya sebelum mereka bermalam di sebuah hotel bajet di Batu Berendam.
Berita Trending:Isu Ustaz Don Direhatkan, Ustaz Kazim Minta Orang Ramai Berhenti Mengkritik-…

"Bagaimanapun sekitar 11.50 malam, semasa mangsa sedang tidur bersama tiga lagi rakannya di bilik, suspek didakwa telah masuk ke bilik mereka dan membuka seluar pengadu sebelum menghisap kemaluannya.

"Pengadu dikatakan tidak sedar namun perbuatan jijik itu sempat dilihat rakan mangsa yang menceritakan kejadian itu kepadanya pada keesokan harinya," katanya.
Tambahnya, pada waktu itu pengadu tidak menceritakan kejadian kepada sesiapa kerana berasa takut dan malu.
Berita Trending: #JusticeForZaynRayyan: “Ibu Bapa Zayn Rayyan Menangis,…
"Namun lama-kelamaan mangsa anak bongsu daripada tiga beradik berasa tidak selesa dan memberanikan diri mendedahkan perkara tersebut kepada bapanya, 31 Mei lalu.
Berita Trending: Sudah Lama Terputus Hubungan Dengan Syamsul, Yusof Haslam Enggan…
"Mangsa kemudian membuat laporan polis di Ibu Pejabar Polis Daerah Gombak pada hari sama," katanya.
Sumber: Malaysian Gazette
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Aktiviti Hiburan, Bunyi-Bunyian Muzik Pada Malam Jumaat Dilarang Di Kelantan

gempak
24/07/2024
20:47 MYT
Kelantan tidak membenarkan sebarang bentuk aktiviti hiburan atau bunyi-bunyian muzik pada setiap malam Jumaat.
Viral

Cikgu Fadli Salleh Harap Kes Zulfarhan Jadi Iktibar - “Jangan Lagi Nak Sorok Kes Semata-Mata Jaga Nama, Nyawa Lebih Penting!”

gempak
24/07/2024
09:50 MYT
Guru Matematik terkenal, Mohd Fadli Salleh berharap kes buli yang melibatkan Pegawai Kadet Laut, Allahyarham Zulfarhan Osman Zulkarnain menjadi iktibar di negara ini.
Viral

Dijaga Dengan Baik, Aisyah Hijanah & Aliff Teega Kongsi Pengalaman Ditahan Reman Bantu Siasatan SPRM -“Sebelum Ini Kita Ingat Hidup Kita Selesa…”

gempak
20/07/2024
09:28 MYT
Pempengaruh, Aisyah Hijanah dan suaminya Aliff Teega berkongsi pengalaman ditahan reman bagi membantu siasatan pihak Suruhanjaya Pencegahan Rasuah Malaysia (SPRM) baru-baru ini.
Hiburan

Watie Hanifiah Mengaku 6 Kali Bedah Hidung - "Dulu Pergi Sekolah Kena Ejek Fati Bawang"

gempak
20/07/2024
06:55 MYT
Isteri kepada pelawak Shuib, Watie Hanifiah mengaku pernah melakukan prosedur pembedahan hidung sebanyak enam kali.
Berita

Guru Pusat Jagaan Direman Seminggu Kerana Pukul Kanak-Kanak Autisme

gempak
19/07/2024
10:30 MYT
Seorang guru lelaki di sebuah pusat jagaan kanak-kanak direman selama seminggu selepas didakwa menendang dan memukul kanak-kanak autisme berusia 6 tahun.