Salam Ramadan! Apa kisah yang menarik dikongsikan sepanjang hari ini? Kalau anda terlepas, jom kita recap lima yang hangat hari ini.


1. Seorang lelaki menegur Cef Ammar supaya tidak menjual makanan dalam kuantiti yang banyak

Selepas kecoh dengan dakwaan menjual makanan dengan harga mahal, Cef Ammar sekali lagi mencuri tumpuan dengan isu kuantiti makanan yang perlu dijual buat pelanggan.

BACA: “Lebih 10 Tak Boleh” - Terpaksa Beratur Panjang, Ada Yang Rayu Cef Ammar Hadkan Jualan? Bimbang Kalau…


2. Ahmad Idham buka tadika yang sediakan perkhidmatan pendidikan khas

Pelakon, pengarah dan penerbit Dr Ahmad Idham dan isteri, Jameah Abdul Aziz menandatangani memorandum persefahaman (MoU) antara Sekolah Pendidikan Khas Eden Firdaus dengan Tadika Sinar Indah Berkat.

BACA: Buka Tadika Sedia Khidmat Pendidikan Khas, Ahmad Idham; "Ampang Tempat Saya Membesar & Inilah Masa Untuk Saya Beri Balik Kepada Masyarakat"


3. Ria Ricis buat siaran live semasa kencing?

Personaliti media sosial Ria Ricis menerima kritikan dalam kalangan warganet selepas dia tidak menghentikan siaran livenya walaupun dia mahu ke tandas untuk membuang air kecil.

BACA: Tak Tahu Malu, Ria Ricis Tetap Live Instagram Sewaktu Kencing?


4. Akhirnya.. Zaquan Adha potong rambut pendek

Pemain bola sepak Negeri Sembilan, Zaquan Adha mencuri perhatian ramai apabila kembali dengan imej berambut pendek setelah sekian lama menyimpan rambut panjang.

BACA: Lama Simpan Rambut Panjang, Akhirnya Zaquan Adha Potong Pendek! - “Terus Auto Hensem, Merecik Heloknya!”


5. Daiyan Trisha jumpa Naim Daniel di Tanah Suci Makkah

Dua selebriti muda yang kini sedang menjalani ibadah umrah iaitu Naim Daniel dan Daiyan Trisha mendapat perhatian warga maya.

BACA: “Mana Tahu Ini Jodoh…”- Jumpa Di Makkah, Ramai ‘Kenenkan’ Naim Daniel & Daiyan Trisha