Hiburan

“Ingatkan Main-Main, Sekali Betul Daaaa”- Alif Satar Bangga Tok Ti Berjaya Kayuh Basikal Di Bukit Hantu

Mya Amri
28/01/2019
08:55 MYT
Pelakon dan penyanyi Alif Satar bangga apabila permata hati negara, Datuk Seri Siti Nurhaliza berjaya menamatkan kayuhan di Bukit Hantu, Hulu Langat yang sememangnya dikenali sebagai laluan agak mencabar untuk aktiviti berbasikal.
Alif menerusi ruangan Insta Stories memberitahu pada mulanya Siti hanya meluahkan hasrat untuk cuba berbasikal di lokasi berkenaan dan tidak menyangka akan melaksanakan perkara itu secara serius. “Semalam @ctdk komen nak kayuh basikal. Serious ingatkan dia main-main. Sekali betul daaaa,” tulisnya.
Dalam pada itu, Alif juga turut menyatakan rasa bangga dengan semangat dan dedikasi yang ditunjukkan oleh Siti. “Iya betul kak Iti, omg I’m so proud of you. Alif ingatkan kak Iti main-main semalam. Power! @ctdk amacam Bukit Hantu? Memang macam hantu kan?” tulisnya menerusi ruangan komen foto Siti.
Selain Alif, Farah Fauzana dan Siti Sarah juga turut memberikan komen kepada penyanyi nombor satu negara itu.
Foto: Instagram @alifsatar / @ctdk
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Layak Ke Grand Final WCOPA 2024 Di Hollywood, Umai Gementar, Sentiasa Ingat Pesan Datuk Siti - “Mak Iti Kata Jangan Malu, Berikan Sehabis Baik”

gempak
05/07/2024
04:55 MYT
Anak saudara kepada penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah, 13, melakar sejarah yang tersendiri apabila ke peringkat akhir World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 yang berlangsung di Long Beach Performing Arts Center, Sabtu ini.
Hiburan

Umai Mendonia! Bawa Nama Malaysia Ke WCOPA 2024 Di US Dengan Lagu Cindai, Netizen Terpegun - “Merdunya Suara, Flying High Macam Makcik Awak”

gempak
03/07/2024
07:55 MYT
Anak saudara kepada penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah, 13, telah mewakili Malaysia dalam kejohanan World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27.
Hiburan

Pening Tak Tahu Nak Tengok Rancangan Apa, 'Jom Usha' Antara Drama & Program Pilihan Alif Satar

gempak
02/07/2024
08:23 MYT
Selebriti versatil iaitu Alif Satar bukan sahaja dikenali dalam bidang nyanyian malah bapa kepada tiga orang anak ini juga hebat dalam dunia lakonan dan pengacaraan.
Berita

Saluran Malaysia4Palestine Ketengah Krisis Kemanusiaan Di Palestin

gempak
24/05/2024
09:55 MYT
Malaysia4Palestine merupakan saluran sementara selama 24 jam yang didedikasi untuk mengetengahkan krisis kemanusiaan di Palestin.
Hiburan

Dituduh Buat Konsert Di Gereja, Ini Jawapan Alif Satar

gempak
12/05/2024
02:55 MYT
Dek kerana didakwa melangsungkan konsert di sebuah gereja di London pada 28 April lalu, Alif Satar & The Locos (ASTL) tampil menjelaskan hal sebenar untuk menjawab segala persoalan yang membelenggu ramai pihak. Menurut vokalis ASTL, Muhammad Alif Mohd Satar, 34, dirinya tidak menafikan bahawa St. John Hyde adalah sebuah gereja lama namun tempat t