Banyak kisah panas kami nak kongsikan bersama pembaca Gempak yang terlepas story panas hari ni. Buat mereka yang terjejas dengan banjir, semoga dipermudahkan semuanya.

#1. Lirik lagu Pelukan Angkasa ada unsur kebatinan?

Lagu Pelukan Angkasa nyanyian kumpulan SOG dan Shila Amzah yang bergelar juara Anugerah Juara Lagu 36 (AJL 36) Ahad lalu didakwa mempunyai kaitan dengan ilmu kebatinan dan penyebaran akidah.

BACA: “Bila Dibaca Dengan Kaca Mata Akidah…” - Ada Individu Dakwa Lagu Pelukan Angkasa SOG Sebar ‘Dakyah’ Kebatinan? Ini Respon Komposer!

#2. Isteri Remy Ishak mengandung?

Kecoh di media sosial minggu lalu apabila ramai netizen mendakwa ternampak ‘baby bump’ dalam sebuah video milik isteri pelakon Remy Ishak iaitu Ezza Yusof.

BACA: Finally! Remy Ishak Buka Cerita, Betul Ke Wife Mengandung? Anak Sampai 4? - "Sebenarnya…"

#3. Saharul Ridzwan nak tinggalkan dunia lakonan?

Pelakon Saharul Ridzuan apabila mengambil keputusan untuk memperlahankan kariernya selepas memilih untuk mendalami ajaran agama Islam.

BACA: Saharul Ridzuan Mahu Perlahankan Karier Lakonan Dan Mahu Tumpu Pada Ajaran Agama Dan Bisnes?

#4. Marsha rupanya belum sihat sepenuhnya dari COVID-19, tetap all out.

Komposer bersama lagu Cinta, Stacy Anam memuji kecekalan hati penyanyi Marsha Milan yang bersungguh-sungguh melakukan yang terbaik pada Anugerah Juara Lagu ke-36 baru-baru ini.

BACA: "Nampak Lemah Lembut Tapi Semangat Macam Godzilla" - Stacy Puji Marsha, Sakit Pun Tetap Perform All Out!

#5. Banjir, Netizen mahu bekerja dari rumah!

Bencana banjir di beberapa kawasan sekitar Lembah KIang termasuk Kuala Lumpur petang semalam menyebabkan ribuan kereta yang letakkan di parkir terbuka dan bawah tanah dalam bangunan sekitar ibu kota ini turut tenggelam.

BACA: Banjir: “Ingat Kami Kaya Rumah & Kereta Rosak Beli Baru?” - Netizen Rayu Tindakan Segera, Semua Wajib WFH Lagi Bagus!