Pelakon Isyariana teruja apabila diberikan peluang membintangi drama adaptasi telenovela terkenal Mis Tres Hermanas yang berjudul Hati Yang Dikhianati.

Isyariana yang melakonkan peranan sebagai heroin utamanya bernama Lisa tidak menyangka telenovela yang ditontonnya dari zaman kanak-kanak dilakonkan semula olehnya.

"Seronoknya membawa watak utama telenovela ini adalah sebab tak sangka cerita yang kita tengok pada zaman kanak-kanak dulu akhirnya dapat saya lakonkan watak utama tersebut.

"Cuma cabarannya adalah sudah tentu orang ramai yang pernah menonton telenovela ini pada masa lalu mungkin akan membuat perbandingan tentang watak ini.

"Jadi cabaran untuk saya adalah saya perlu memberi nafas baru untuk watak Lisa ini supaya ia lebih segar dan sesuai dengan era sekarang," katanya.

Mis Tres Hermanas pernah ditayangkan sekitar tahun 2000 dan dibintangi Scarlet Ortiz, Ricardo Álamo dan Roxana Díaz.



Hati Yang Dikhianati mengisahkan tiga adik-beradik perempuan yang dijaga oleh abang sulung mereka menjalani hidup yang penuh liku dan cabaran.

Drama Hati Yang Dikhianati diterbitkan oleh Global Station dan turut dibintangi oleh Amar Baharin, Mona Allen, Zamarul Hisham dan Syamim Farid.

Drama ini akan ditayangkan mulai 12 April setiap Isnin hingga Jumaat pukul 6 petang di slot Tiara, Astro Prima.