,
Hiburan

Kekal Positif, Perceraian Artis Tak Buat Azira Shafinaz Takut Kahwin - “Setiap Orang Lalui Kesukaran Hidup…”

Mya Amri
15/10/2024
13:55 MYT
Pelakon, Azira Shafinaz tidak bimbang untuk berkahwin walaupun banyak kes perceraian yang berlaku dalam kalangan selebriti tanah air.

Mahu kekal positif, tak takut kahwin

Menurut Azira, setiap pasangan pasti akan berdepan dengan pelbagai dugaan dalam melayari rumah tangga namun dia mahu kekal positif dan tidak mahu terlalu memikirkan tentang perkara itu.

"Tidak terganggu ataupun beri kesan kepada saya. Setiap orang melalui bermacam kesukaran hidup.

"Saya sendiri tidak ambil perkara tersebut sebagai satu benda yang boleh menakutkan saya untuk ke alam perkahwinan.

"Bagi saya, cuma doakan semoga saya cepat kahwin," katanya.

Azira berkata demikian ketika ditemui semasa sesi penggambaran One Cent Thief 2 baru-baru ini.

Mahu fokus kerjaya

Dalam pada itu, ditanya mengenai perancangan untuk menamatkan zaman bujang, anggota kumpulan De Fam itu tiada jawapan tepat kerana fokusnya lebih tertumpu kepada kerjayanya.

"Buat masa ini belum lagi (perancangan kahwin). Doakan untuk saya sebab saya memang dah bersedia.

"Kalau nak kata berbincang, memang dah lama memperincikan hal ini tetapi kalau ada, ada lah.

"Buat masa sekarang saya tumpukan sahaja kepada diri sendiri dan karier. Apa-apa akan didedahkan nanti kalau sudah tiba masanya," ujarnya.

Sebelum ini, Azira pernah memaklumkan dia menunggu masa paling tepat untuk bergelar isteri kepada lelaki yang dikenalinya sejak 12 tahun lalu.

ARTIKEL BERKAITAN:Video Temu Bual Jadi Tular, Azira Shafinaz Bangga Dengan Kejayaan Ibu - “Orang Selalu Cakap Muka Saya Bila Dah Tua Macam…”

ARTIKEL BERKAITAN:“Dia Berhak Bahagia, Semoga Bertemu Jodoh Yang Baik-Baik” - Tak Iri Hati, Azira Shafinaz Sentiasa Doakan Sharnaaz

ARTIKEL BERKAITAN:Talbis Iblis: “Multitalented! Boleh Jadi Calon FFM Pelakon Wanita Terbaik Ni!” - Lakonan Azira Shafinaz Dipuji

ARTIKEL BERKAITAN:“Saya Belajar Macam Mana Nak Fight” - Azira Shafinaz Teruja Pertama Kali Lakonkan Babak Aksi Dalam One Cent Thief

ARTIKEL BERKAITAN:Azira DeFam Tak Sangka Lagu Alamak Raya Sudah Sampai Ke Negara Jepun!

Malah pada September tahun lalu, dia juga pernah memberi bayangan seolah-olah bakal mengakhiri zaman bujang apabila berkongsi ucapan istimewa buat kekasihnya.
Kemudian pada awal 2023 pula, Azira pernah mendedahkan hatinya sudah dimiliki dan bahagia menyulam kasih.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ahmad Dhani Bakal Dapat Menantu, Al Ghazali Kahwin Tahun Depan

gempak
14/10/2024
02:36 MYT
Pesohor Indonesia, Ahmad Dhani bakal dapat menantu apabila anak sulungnya, Al Ghazali bakal berkahwin dengan kekasih, Alyssa Daguise.
Hiburan

Ditikam Tolak Lamaran Kahwin, Aktres Tamil Puas Hati Pengarah Kena Penjara

gempak
08/10/2024
14:50 MYT
Selepas empat tahun trauma dengan mimpi ngeri yang dialaminya, pelakon wanita yang banyak terbabit dengan naskhah Malayalam, Telugu dan Hindu, Malvi Malhotra boleh menarik nafas lega.
Hiburan

Pinn Yang Dah ‘Off Market’! Ramai Approved Isteri - “Wedding Simple, Wife Pun Cantik! Tahniah”

gempak
08/10/2024
00:55 MYT
Usahawan dan personaliti media sosial terkenal, Pinn Yang kini sudah bergelar suami kepada wanita pilihan hatinya, Rui Mei.
Viral

Pengantin Perempuan Batalkan Majlis Kahwin Saat Akhir, Keluarga Belah Lelaki Terpaksa Tebalkan Muka - “Pelamin Yang Indah Namun Jiwaku Gelap”

gempak
02/10/2024
05:55 MYT
Tular beberapa video di TikTok memperlihatkan sebuah keluarga dalam keadaan bersedih tetap meneruskan majlis perkahwinan tanpa dihadiri pengantin perempuan.
Hiburan

Hafiz Hamidun Akui Tidak Fobia Untuk Berkahwin Sekali Lagi - “Kalau Ada Rezeki…”

gempak
01/10/2024
00:55 MYT
Komposer dan penyanyi nasyid, Hafiz Hamidun menegaskan bahawa kegagalan dari hasil perkahwinannya yang lepas bukanlah salah satu faktor ketakutannya untuk berkahwin sekali lagi.
BorakSeeni