Laman Utama

“Kenapa I Feeling Nak Jadi Kpop Idol? Sebab I Rasa I Macam Rose” - Netizen Terkedu Isteri Haqiem Rusli Anggap Diri Seperti Anggota Blackpink

Asyikin Mayudin
26/05/2023
14:55 MYT
Semenjak mengambil keputusan untuk tidak lagi berhijab, isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli iaitu Anis Sofea menjadi perhatian netizen di laman sosial.
Terbaharu, video di TikTok memperlihatkan Anis sedang mempromosikan produk yang menjadikannya sebagai duta menjadi perbualan hangat netizen.
Ia gara-gara Anis secara berseloroh mengatakan dia sangat sukakan konsep produk itu seperti Kpop kerana menganggap dirinya seperti ahli kumpulan Blackpink iaitu Rose.
“I suka konsep dia macam korean concept. Sebab I memang minat Kpop… paling saya minat dalam Blackpink adalah Rose la. Sebab karekter dia sangat feminine dan sangat lembut.
“Jadi, saya sangat karekter dia… kenapa I feeling fefeeling nak jadi Kpop idol, sebab I rasa I macam Rose,” kata Anis sambil ketawa.
Rata-rata netizen terkejut dengan keyakinan Anis kerana beranggapan isteri Haqiem itu lebih kelihatan seperti usahawan sensasi iaitu Liana Rosli atau mesra disapa sebagai Kak KM.
“Noh Rose? Kak KM kot.
“Allahu mana nak dapat keyakinan macam ini. Saya sangat perlukan.
“Kembar Kak KM. Boleh dah geng tu,” komen beberapa netizen.
Malah, ada juga segelintir netizen yang melihat wajah Anis seakan-akan sama seperti penyanyi dan pelakon Elizabeth Tan.
Terdahulu, keputusan isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli yang kini memilih untuk tidak lagi berhijab sejak sambutan Aidilfitri baru-baru ini mengundang pelbagai reaksi netizen di laman sosial.
Sebagai suami, Haqiem berkata dia menerima segala ujian dalam berumah tangga dan mengharapkan semua orang mendoakan yang terbaik.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Netizen Desak Jatuhkan ‘Hukum' Buat Jennie Blackpink Kerana Hisap Vape

gempak
09/07/2024
08:00 MYT
Nama bintang K-pop, Jennie Blackpink menjadi perbualan hangat di Platform X susulan tersebar sepotong video menunjukkan bintang itu menghisap vape di dalam bangunan.
Hiburan

Video Muzik Rockstar Lisa Blackpink Didakwa Ciplak Travis Scott

gempak
06/07/2024
13:55 MYT
Mencatat rekod dengan 20 juta tontonan sebaik dilancarkan selama 12 jam, video muzik Lisa Blackpink, Rockstar kini berdepan kontroversi apabila didakwa menciplak hasil kreativiti orang lain.
Hiburan

Rosé BLACKPINK & Cha Eunwoo Bercinta?

gempak
03/07/2024
15:00 MYT
Dikatakan sedang hangat bercinta, nama Rosé BP dan Cha Eun-woo dipetik kembali.
Hiburan

BLACKPINK Lancar Filem Konsert Sempena Ulang Tahun

gempak
21/06/2024
18:55 MYT
Kumpulan K-Pop wanita popular, Blackpink akan menyambut ulang tahun kelapan dengan menayangkan sebuah filem yang merakamkan jelajah dunia mereka yang mencatat rekod, kata agensi kumpulan itu pada Jumaat.
Hiburan

“Kita Ketawa, Menangis & Kadang-Kadang Bertengkar”- Isteri Haqiem Rusli

gempak
18/06/2024
06:55 MYT
Isteri kepada penyanyi Haqiem Rusli iaitu Anis Sofea memberi ucapan istimewa buat suaminya sempena ulang tahun kelahiran penyanyi itu yang ke 26 tahun baru-baru ini.