Laman Utama

Kes Saman RM2.5 Juta Selesai, Nana & Lima Sekawan Berdamai!

Gempak
05/12/2023
04:48 MYT
Dua tahun turun naik mahkamah, akhirnya kes saman fitnah RM2.5 juta yang difailkan Siti Nordiana terhadap lima sekawan berakhir apabila mereka saling bermaafan.

BERITA TRENDING: ​All Stars Gegar Vaganza: Kes Mahkamah Saman Lima Sekawan Tak Ganggu Fokus Siti Nordiana -...

Peguam Siti Nordiana, Abang Azlan Abang Ariffin berkata, perbincangan kes itu tidak diteruskan selepas ada perbincangan antara pihak plaintif dan lima defendan untuk berdamai secara baik.
Persetujuan itu mengikut terma dan syarat yang ditetapkan kedua-dua pihak dan dilaksanakan di hadapan hakim Dr John Lee Kien How @ Mohd Johan secara terbuka.
"Kami harap persengketaan terhenti di sini dan biarlah menjadi titik pahit yang tak berulang lagi," katanya.

PILIHAN PEMBACA: Hadir Perbicaraan Pertama Kes Saman 5 Sekawan, Ini Harapan Siti Nordiana

Dalam pada itu, lima sekawan iaitu Lan Solo, Syura, Nur Sheila, Sam Musyadzafar dan Raziah Ahmad membuat permohonan maaf selain memaafkan Siti Nordiana di hadapan hakim.
Siti Nordiana turut membuat permohonan maaf kepada lima individu berkenaan selain menyatakan telah memaafkan mereka sebelum ini.

BERITA TRENDING: Proses Mediasi Gagal, Siti Nordiana Tetap Heret Kes Saman 5 Sekawan Ke Mahkamah! PILIHAN PEMBACA: Notis RM1 Juta Dibatalkan, Nana Hantar Writ Saman RM2.5 Juta Pula Kepada 5 Sekawan

Sumber: mStar
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Harith Iskander & Isteri Tetap Tenang, Hadir Untuk Prosiding Kes Perceraian

gempak
25/07/2024
04:08 MYT
Pelawak dan pelakon Harith Iskander hadir bersama isterinya, Dr Jazmine Lim di Mahkamah Syariah Wilayah Persekutuan, Kuala Lumpur pada pukul 11.50 pagi Khamis untuk prosiding sebutan kes perceraiannya.
Hiburan

Adidas Mohon Maaf Pada Bella Hadid - "Kami Melakukan Kesilapan Yang Tidak Disengajakan"

gempak
25/07/2024
02:30 MYT
Syarikat pakaian sukan berpangkalan di Jerman, Adidas memohom maaf kepada supermodel terkenal berdarah campuran Palestin, Bella Hadid.
Hiburan

Sembang Main Judi Di Podcast, Shuib Mohon Maaf - "Memang Tak Manis Buka Aib Sendiri"

gempak
24/07/2024
12:25 MYT
Pelawak popular, Shuib mengaku khilaf dan memohon maaf atas ketelanjuran berkongsi kisah silamnya yang pernah terbabit dalam aktiviti perjudian sehingga mengalami ketagihan.
Viral

Penceramah Dakwa Boleh Bercakap Dengan Semut Mohon Maaf

gempak
22/07/2024
13:50 MYT
Seorang penceramah agama yang berasal dari Jawa Barat tampil memohon maaf selepas ceramah yang disampaikannya mengundang kontroversi.
Berita

Tangan Bergari, Hanya Menunduk… Suspek Kes Bunuh Farah Kartini Tiba Di Mahkamah Untuk Mohon Lanjutan Reman

gempak
22/07/2024
02:45 MYT
Suspek kes bunuh bekas penuntut Universiti Pendidikan Sultan Idris (UPSI), Nur Farah Kartini Abdullah, 25, tiba di Mahkamah Majistret Kuala Kubu Bharu, untuk permohonan lanjutan reman, pada Isnin. Suspek, 26, yang memakai baju lokap warna oren tiba dengan menaiki kereta polis.