,
Hiburan

Khai Bahar Wakili Malaysia Ke Abu Music Festival Di Istanbul - "Alhamdulillah, Tak Terfikir Sampai Tahap Ni"

Ainun
21/10/2024
14:55 MYT
Penyanyi, Khai Bahar meluahkan rasa terharunya dapat mewakili Malaysia di Abu Music Festival yang berlangsung di Istanbul, Turkiye.
Menerusi hantaran yang dibuat di Instagram, penyanyi yang terkenal dengan lagu Luluh itu mengucapkan terima kasih kepada peminat dan juga pasukan yang sentiasa menyokong kerjayanya sebagai seorang penyanyi.
“Alhamdulillah, tak terfikir sampai ke tahap ini untuk membuat persembahan di Istanbul sebagai wakil Malaysia, bayang bergema di Istanbul.

“Jutaan terima kasih kepada RTM dan seluruh team RTM kerana menyokong saya sampai ke tahap ini, terima kasih juga kepada ABU Music Festival dan istimewa buat semua kesayangan saya Khai Bahar Empire (nama kelab peminat) dan yang lain, sayang anda semua,” kongsinya menerusi kapsyen di Instagram.

Meninjau di ruangan komen, rata-rata netizen dan para selebriti turut mengucapkan tahniah kepada Khai Bahar kerana mengharumkan nama Malaysia di persada dunia.
Antara komen yang ditinggalkan:
Sekadar info, Khai Bahar telah melakukan persembahannya di Abu TV Song Music Festival yang ke 13 menerusi lagu Bayang.

BERITA TRENDING: Kelantan Negeri Kedua Paling Selamat Di Malaysia

BERITA TRENDING: Shasha Abedul Hidap Depresi & Anxiety - “Saya Pergi Terapi & Jumpa Pakar Psikologi, Alhamdulillah Semakin Baik”

BERITA TRENDING: Anak Mat Redho Hilang Ditemui Selamat - “Our Boy Is Found Safe And Sound, Unharmed”

BERITA TRENDING: Nama Dipetik Sertai GV11, Mila Jirin; "Jangan Risau, Saya ..."

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Ameera Khan Lebih Memilih Lelaki Indonesia, Hati Cair Bila Dipanggil ‘Cinta’ - “Kalau Malaysia, Dari Pengalaman Saya, Bila Mereka…”

gempak
21/10/2024
04:55 MYT
Pempengaruh media sosial, Ameera Khan atau Little Miss Khan (LMK) mengakui dia masih belum mempunyai hubungan cinta yang serius memandangkan dirinya baru berusia 23 tahun.
Hiburan

Aina Abdul Raih Trofi Anugerah Bintang Paling Popular 36, Terima Lebih 8 Juta Undian

gempak
11/10/2024
16:06 MYT
Menerima undian lebih lapan juta, penyanyi Aina Abdul dinobatkan sebagai bintang paling popular pada malam kemuncak Anugerah Bintang Paling Popular ke-36 (ABP36) yang berlangsung di Dewan Auditorium MBSA.
Hiburan

Bakal Adakan Konsert Skala Besar Di Malaysia, Sal Priadi Perlukan Persiapan Lebih Rapi - "Secara Jujurnya, Saya Gementar Memikirkan..."

gempak
10/10/2024
12:55 MYT
Penyanyi Indonesia, Sal Priadi, mengakui berasa bimbang untuk mengadakan persembahan di Malaysia buat kali pertama memandangkan ia akan diadakan dalam skala yang lebih besar.
Gaya Hidup

MY Gaya Month 2024 Martabatkan Barangan Buatan Malaysia

gempak
09/10/2024
18:26 MYT
Persatuan Pereka Bumiputera Malaysia (MBDA) telah melancarkan kempen MY Gaya Month 2024, yang bertujuan untuk menonjolkan serta mempromosikan barangan buatan Malaysia melalui produk fesyen, gaya hidup, dan pelancongan.
Hiburan

Allan Bimbang Tidak Diterima di Malaysia - “Hari-Hari Hitung Berapa Tiket Sudah Dijual”

gempak
05/10/2024
08:55 MYT
Allan Andersn, penyanyi program realiti X Factor Indonesia, mengakui bimbang bakatnya tidak dapat diterima oleh peminat seni di Malaysia.
BorakSeeni