,
Hiburan

Lagi Sekali Difitnah, Ibu Aliff Aziz Mahu Utamakan Kehidupan Tanpa Fikir Orang Lain - “Saya Sangat Terhibur Dengan…”

Asyikin Mayudin
19/08/2024
01:55 MYT
Lagi sekali ibu kepada pelakon dan penyanyi Aliff Aziz iaitu Siti Hafiza berkongsi paparan skrin sebuah artikel yang menuduhnya menghina bekas menantu, penyanyi Bella Astillah.

Lebih utamakan kehidupan

Berbeza dengan sebelum ini, Siti Hafiza atau lebih dikenali sebagai Fiza kelihatan lebih tenang menjawab fitnah terhadapnya dengan mengatakan dia sekeluarga mahu mengutamakan kehidupan kini tanpa memikirkan orang lain.

“Alhamdulillah teruskan la dengan fitnah-fitnah selagi anda boleh dan mampu. Bagi yang waras pemikiran sudah pasti dapat membezakan yang benar atau pun fitnah.

“Kami sudah lama move on dengan kehidupan kami dan lebih mengutamakan kehidupan kami dari mengambil tahu tentang orang lain. Insya-Allah akan uruskan selebihnya,” katanya menerusi Instastory.

ARTIKEL BERKAITAN: Dituduh Nak Tuntut Seorang Cucu, Ibu Aliff Aziz Mahu Bertemu Dengan Pemfitnah - “Saya Ingin Tahu Dari Mana Dia Dapat Info Fitnah”

ARTIKEL BERKAITAN: Muaz Zabir Berteka-Teki, Biar Netizen Buat Andaian Siapakah Pemilik Tangan – “Kalau Bella Sekali Pun, Dia Bukan Isteri Orang Lagi”

ARTIKEL BERKAITAN: Bella Astillah Maklum Aliff Aziz Tiada Hubungi, Tanya Khabar Anak-Anak Selepas Bercerai – “Tak Ada Langsung”

ARTIKEL BERKAITAN: Tak Henti Disindir Bekas Mentua, Bella Astillah Coretkan Surat Terbuka - “Banyak Lagi Perkara Yang Jauh Lebih Penting…”

Menerusi perkongsian itu, artikel tersebut menuduh Hafiza mempersoalkan kecantikan bekas isteri kepada anaknya itu.
Dalam perkongsian lain di Instagram pula, Hafiza memuat naik paparan skrin artikel yang mendakwa Bella menangis disebabkan dia mahu menuntut salah seorang cucunya.

Terhibur dengan fitnah

Bagaimanapun, Hafiza memberitahu dia sangat terhibur dengan kesungguhan pihak yang melemparkan fitnah yang dianggap lucu terhadapnya.
“MasyaAllah sekarang saya sangat terhibur dengan kesungguhan pihak-pihak dajjal tertentu yang gigih sangat-sangat mengeluarkan fitnah-fitnah yang melucukan.

“Astafirrulahhalazim, teruskanlah ya Alhamdulillah kami meraih manfaat pahala daripada anda, syukur,” ujar Hafiza lagi.

Terdahulu, Siti Hafiza meluahkan rasa berang apabila mengetahui terdapat akaun TikTok yang menyebarkan fitnah terhadapnya.
Menerusi Instastory, Siti Hafiza atau Fiza memaklumkan dia bakal mengambil tindakan undang-undang terhadap pemilik akaun yang menuduhnya mahu mengambil salah satu cucu daripada menantunya, Bella Astillah.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Mahu Dapat Keberkatan, Ezaidi Aziz Elak Babak Bersentuhan Yang Melampau - “Kalau Kita Buat Benda Tak Berkat, Saya Takut…”

gempak
12/09/2024
10:25 MYT
Pelakon baharu, Ezaidi Aziz memberitahu dia sememangnya meletakkan batasan dengan pelakon wanita gandingan dalam mana-mana drama.
Hiburan

“Semua Selebriti Pakai Baju Kami, Termasuklah Bella Astillah" - FiziWoo

gempak
11/09/2024
21:55 MYT
Jenama rumah fesyen terkenal, FiziWoo memaklumkan aktor kontroversi, Aliff Aziz merupakan pelanggannya sejak beberapa tahun lepas.
Hiburan

Netizen Bengang Jenama Fesyen Terkenal Bekerjasama Dengan Aliff Aziz? – “Done Unfollow! Tak Ada Manusia Lain Lagi Ke?"

gempak
11/09/2024
06:55 MYT
Aktor sensasi Aliff Aziz mencuri tumpuan warganet apabila tampil dalam perkongsian sebuah jenama rumah fesyen terkenal tanah air, FiziWoo, baru-baru ini.
Hiburan

Enggan Terlibat ‘Cinta Lokasi’, Bella Astillah Letak Batasan Setiap Kali Berlakon Dengan Pelakon Lelaki - “Kita Mula Dengan…”

gempak
10/09/2024
23:55 MYT
Syukur tidak timbul sebarang masalah ketika bergandingan dengan pelakon Ezaidi Aziz dan Eyka Farhana dalam sebuah drama siri, pelakon Bella Astillah berkata dia sentiasa meletakkan batasan ketika menjalani penggambaran.
Hiburan

Masih Dihentam Netizen, Ruhainies Nak Rasa Gembira & Tenang Tanpa Membenci Sesiapa - “Tak Suka Gaduh Di Public Sebab Saya Nak Tunjuk Contoh Yang Baik”

gempak
09/09/2024
03:25 MYT
Berterusan dihentam oleh netizen biarpun kontroversi melibatkan rumah tangga penyanyi Aliff Aziz sudah berlalu, pelakon Ruhainies bagaimanapun mengambil langkah untuk berdiam diri di laman sosial.