Pelakon, Lana Nodin meluahkan rasa kesal dengan sikap sesetengah wanita yang menyakiti hati wanita lain terutamanya berkaitan dengan kes penyondol.

Menurut Lana, wanita zaman kini seolah-olah hilang rasa malu apabila tanpa segan silu membuat pengakuan menjalinkan hubungan dengan suami orang.

“Women these day getting too cheap... Mengaku gf walaupun dah kena tangkap dengan perempuan lain. Walhal ada bini lagi tu.

“Aku dulu pun seksi bagai juga tapi tak adalah sampai maruah diri nak kena korban pasal jantan macam ni,” tulisnya.

Lana mengulas perkara itu menerusi ruangan komen di hantaran berkaitan dengan isu Aliff Aziz yang bertajuk ‘Wanita Tampil Dedah Hubungan Dengan Aliff Aziz, Tunjuk Bukti Ruhainies Bukan Sekadar Gandingan Kerja’ di Instagram Hlive!

Lana terkesan isu Aliff Aziz

Sementara itu, menerusi hantaran yang sama, Lana juga mengakui dirinya terkesan dengan isu panas pelakon, Aliff Aziz.

Disebabkan itu juga, Lana menasihatkan kaum wanita agar lebih bijak dan berhati-hati memilih pasangan hidup.

“So not worth it... Wake up lah girls banyak lagi laki-laki elok untuk jadikan suami atau partner hidup.

“Ni aku sakit-sakit dekat hospital pun terkesan tengok statement macam ni, kalau ada suami kaki sundal macam ni,” tulisnya.

Terdahulu, seorang wanita warganegara Singapura yang dikenali sebagai Sarah Yasmine mendedahkan dirinya ‘kekasih gelap’ kepada Aliff dan mendakwa mereka sudah menjalin hubungan cinta sejak Januari lalu.

Menerusi pendedahan di akaun Instagramnya, wanita itu tampil memberi kenyataan bagi menjernihkan keadaan kerana tidak sanggup melihat Aliff Aziz dicerca keseorangan.

Malah, apa yang lebih memeranjatkan wanita itu turut terkejut apabila kekasih gelapnya itu masih berhubung rapat dengan pelakon wanita yang telah ditangkap khalwat bersama Aliff baru-baru ini.

Tidak terhenti disitu, wanita tersebut turut mendakwa individu berinisial ’NRF’ telah menjadi ‘dalang’ untuk membolak-balikkan rumahtangga penyanyi tersebut.

BERITA TRENDING: 'Kekasih Gelap' Dakwa Kecewa Ditipu, Akui Aliff Aziz Pasang Dua Ketika Jalin Hubungan Istimewa Dengannya - “Hati Saya Hancur”

BERITA TRENDING: Selepas Didakwa Ada ‘Kekasih Gelap’, Netizen Tercari-Cari Ibu Aliff Aziz - “Hilang Dah IG Maknya…”


Pada 9 Mac lalu, nama Aliff Aziz terpalit dengan kontroversi apabila dia dicekup berkhalwat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah kondominium di ibu negara bersama pelakon Ruhainies.

Susulan itu, kedua-dua pelakon itu menjadi sasaran kemarahan netizen sebelum Aliff dan Ruhainies tampil membuat permohonan maaf namun menafikan dakwaan mereka berkhalwat.


BERITA TRENDING: “Curang Dengan Adik Saya Sendiri” - Bella Astillah Dedah Sudah Dicurangi 11 Kali


Isteri Aliff iaitu Bella Astillah kemudiannya memfailkan penceraian secara ekspres terhadap Aliff pada 13 Mac lalu namun pelakon itu enggan menceraikannya pada sebutan kes pada 4 April lalu.

Kes penceraian Aliff dan Bella disambung semula pada 4 Jun depan.