Meleraikan segala kekeliruan dan tanda tanya, Marissa Dania Hakim akhirnya berkongsi sekeping foto berselfie bersama madunya, Umisya Mazlan di media sosial.

Menerusi Instagram Stories, Marissa yang juga merupakan anak pasangan pelakon Abby Abadi dan Norman Hakim seakan-akan ingin memberikan jawapan kepada tanda tanya netizen akan hubungan mereka selama ini.

"Adakalanya sesetengah andaian perlukan penjelasan kan?" tulisnya pada kapsyen foto berkenaan.

Terdahulu, Marissa tampil bersama suaminya, Ahmad Aslam pada sambutan hari raya Aidilfitri untuk bertemu dengan keluarga besarnya termasuk ibu tirinya Memey Suhaiza di Pahang.

Rakaman yang turut memperlihatkan Abby bersalaman dengan Aslam itu sekaligus menimbulkan tanda tanya mengenai status perkahwinannya dengan isteri pertama.

PILIHAN PEMBACA: Netizen Sejuk Hati Lihat Abby Abadi, Norman Hakim, Memey & Marissa Berkumpul Bersama

BERITA TRENDING: Abby Abadi Bertemu Aslam, Netizen: “Sebak Memang Sebak, Dalam Masa Sama Aku Kesian Dekat Bini Pertama”

Sehari kemudian, Umisya pula berkongsi fotonya bersama suami, Aslam, yang bersama-sama meraikan hari raya pertama sambil berpimpin tangan.

BERITA TRENDING: "Ya, Kami Masih Bersama" - Umisya Mazlan Kongsi Foto Mesra Berpimpin Tangan Dengan Aslam, Demi Elak Fitnah

Umisya dalam hantaran sama menyifatkan bahawa dirinya enggan memanjangkan perbalahan dengan mana-mana pihak sebagai wanita yang bijak.

Umisya mula dikenali ramai sejak September tahun lalu selepas mendedahkan kecurangan suaminya, Aslam dengan Marissa Dania Hakim di laman aplikasi X.

Dakwanya, hubungan sulit itu telah menghancurkan rumah tangganya dengan Aslam sehinggakan mereka bercerai sebelum rujuk semula di dalam tempoh eddah.

Kemudiannya, pada 27 Disember tahun lalu, Marissa dan Aslam bernikah tanpa pengetahuan keluarga dan isteri pertama suaminya di Songkhla, Thailand.

PILIHAN PEMBACA: Marissa Dania Hakim, Aslam Didakwa Nikah Senyap-Senyap Di Thailand?