Ramai tahu bintik hitam dan parut jerawat tak mudah dihilangkan tanpa menggunakan produk yang sesuai dengan kulit. Produk penjagaan kulit biasa tanpa formulasi khas yang dapat membantu hilangkan masalah kulit sebegini tidak akan membantu.

Oleh itu, jenama yang dipercayai ramai, Hada Labo tampil dengan produk terbaru iaitu Hada Labo HA Supreme Vita Booster Serum.



Apa kelebihan dan kebaikan serum ini? Jom baca lima point ringkas dibawah!

1) Hada Labo HA Supreme Vita Booster Serum adalah serum baharu yang telah dinaik taraf!
Penggunaan serum amat penting kerana ia menyerap ke dalam lapisan kulit dengan baik.

2) Ia mengandungi formula suntikan pemutihan yang dapat mencerahkan kulit dengan berkesan.

Anda tidak perlu berjumpa pakar kecantikan untuk mendapatkan suntikan pemutihan kerana Hada Labo HA Supreme Vita Booster Serum mempunyai formula suntikan pemutihan yang sememangnya berkesan

3) Mengandungi 5% Niacinamide , Vitamin B12 & 4 jenis Hyaluronic Acid

Bahan-bahan ini diuji berkesan memberi kesan yang baik terhadap kulit

4) Menyerap jauh ke dalam lapisan dermis 1.5mm

Dalam penggunaan produk penjagaan kulit, aspek penyerapan amatlah penting. Dengan Hada Labo HA Supreme Vita Booster Serum, anda tidak perlu ragu-ragu kerana ia berupaya menyerap dalam lapisan dermis 1.55 mm

5) Mengurangkan bintik hitam dan parut jerawat sebanyak 48% untuk kulit cerah dan berseri.

Selain formula suntikan pencerahan, serum ini juga boleh mengurangkan bintik hitam dan parut jerawat sebanyak 48 peratus. Jika bintik hitam dan parut jerawat berkurang, kulit wajah akan tampil lebih sihat, bersih dan berseri.





Tunggu apa lagi? Dapatkan Hada Labo HA Supreme Vita Booster Serum di sini.





Sempena pelancaran produk ini, Hada Labo telah menghasilkan video muzik "Teman Sejati" dan cabaran "Hada Labo Vita Booster Serum Spot & Win Challenge". Klik disini untuk info lanjut.

Apa yang perlu anda lakukan? Cari 10 objek tersembunyi dalam muzik video tersebut dan anda berpeluang memenangi hadiah bernilai RM20,000.

Peraduan ini akan bermula 6 Disember 2021 hingga 2 Januari 2022.