Umum mengetahui pelakon Norman Hakim merupakan seorang individu yang cukup teliti menjaga tubuh badan. Sungguhpun usianya kini sudah menjengah angka 45 tahun, namun Norman masih kelihatan sasa berkat rutin bersenam di gimnasium dan juga cara penjagaan makanan.

Norman juga tidak lokek berkongsi ilmu penjagaan kesihatan yang sering dimuat naik berserta gambar-gambar inspirasi di akaun Instagramnya.

Bagaimanapun, terdapat hal yang agak melucukan apabila salah satu perkongsiannya telah dijadikan bahan jenaka di Twitter.

A post shared by Doa Mak Ayah Anak Isteri❤️ (@normanhakim_786)


Menerusi sebuah video yang pernah dimuat naik, Norman dilihat mengangkat satu kotak televisyen hanya dengan menggunakan bahunya secara bersahaja.

Video berkenaan menarik perhatian umum sehingga ia dijadikan bahan bacaan berbentuk artikel oleh sebuah portal.

Sungguhpun begitu, tangkap layar artikel berkenaan telah dibandingkan dengan beberapa gambar lain di Twitter yang menampilkan beberapa individu yang mengangkat item lebih berat seperti motosikal and enjin bot.



Selain itu, ada beberapa komen yang secara bergurau mempertikaikan cara Norman mengangkat kotak yang berisi televisyen berkenaan.

“Mari datang kerja kedai basikal aku, kemudian tolong aku dalam stor, baru kau tahu beza langit dengan bumi,” ujar seorang pengguna Twitter.

“TV tu saiz besar, bukan berat pun. Saya angkat berdua pun sebab takut jatuh,” tulis seorang lagi netizen.

Dalam banyak-banyak komen yang ditinggalkan, terdapat satu balasan yang dilihat seperti mengkritik kelakuan Norman yang enggan membantu isterinya menguruskan anak dalam sebuah rancangan televisyen suatu ketika dahulu.



“Ada satu rancangan ni, saya perhati sahaja. Keluarga Abby Abadi dan Memey, bersama anak-anak mereka rasanya.

"Tapi, saya tengok Norman tidak menolong isterinya angkat anak dia. Dia biar sahaja isteri dia angkat. Sudahlah tidak tolong masak, kemudian jaga anak pun tak nampak. Badan sado cakap je banyak,” tulisnya.

Ciapan yang dikongsikan itu menerima lebih dua ribu ulang ciap dan empat ribu tanda suka.

***Untuk kemaskini berita terkini, cepat & mudah, langgan saluran Telegram Gempak!
Dah mengundi artis kegemaran korang di AME 2021? Klik banner di bawah untuk mengundi!