Sesiapa yang pernah mengalaminya tidak kira lelaki atau perempuan mesti tahu betapa sukarnya untuk menukar tayar kereta yang pecah atau bocor. Bayangkan pula apabila berseorangan di lebuh raya.

Itulah yang terjadi kepada penyanyi dan pelakon Marsha Milan, apabila tayar keretanya rosak ketika hujan di lebuh raya Plus dalam satu kejadian semalam.

Biarpun dalam satu entri perkongsian video pendek di Instagram miliknya lebih kepada gelak ketawa, pasti yang melaluinya tahu betapa sukarnya keadaan tersebut.

"Macam-macamlah jadi semalam. Antaranya ialah tayar koyak time hujan kat plus highway. Selalunya kat rumah angkat periuk ka, sofa ka, meja makan ka. Almari pun I angkat dan pasang I okayyy jaaa.

"Tapi tukar tayar saya surrender. Time2 macam ni suami pula tak ada. But thank you abang mechanic. Tetiba ja dia ada tepi highway semalam. Penyelamat!" tulis Marsha.

Marsha turut mengucapkan terima kasih kepada mereka yang membantunya untuk mendapatkan harga tayar yang berpatutan.

"Thank you mamufik uncle aris dan fido mai tolong deal harga tayar skali. Baru arini tau tayar kami size 20! waduhhh," tulis Marsha lagi.

A post shared by Madrid Milan London (@marshamilan)


Marsha Milan yang berkahwin dengan Mohamed Shaiful Nizam pada tahun 2015, hingga kini masih belum lagi dikurniakan dengan cahaya mata.