Laman Utama

Muka Terlebih Comel, Anak Bongsu Anzalna Dapat Special Gift Dari Oversea! - "Habis Tu Mak Dia Tak Cute Ker?"

Shahrin Zulkifle
03/12/2022
09:00 MYT

Pelakon Anzalna Nasir meluahkan rasa terharu apabila salah seorang pengikut di Instagram sudi memberikan hadiah kepada anak lelakinya, Mohamad Emirhan.

Tidak pernah bersua dengan individu berkenaan, kata Anzalna dia berasa bersyukur dan menganggap pemberian hadiah tersebut sebagai rezeki buat anak keduanya itu.

“Dia pengikut di Instagram saya, saya tengok dia memang berniaga, jual barangan dari luar negara, macam personal shopper, barang-barang berjenama.

“Saya tak pernah kenal atau jumpa dengan orang yang nak bagi hadiah tu, ini pun dia tegur saya melalui Instagram sahaja.

“Bila dia sudi nak bagi tu, saya rasa so sweet sangat dalam masa terharu juga. Saya anggap itu macam rezeki untuk anak saya, Emirhan.

“Saya pun tak sangka, ada peminat dan orang di luar sana yang suka tengok anak saya, telatah dan gelagatnya.

“Saya mula-mula tak nak terima sebab macam tak nak susahkan dia, tapi saya terima juga anggap sebagai hadiah. Dia kata lagi dua tiga hari baru sampai, mungkin dari overseas la tu,” katanya ketika dihubungi Gempak.

Dalam masa sama, aktres berusia 34 tahun itu menjelaskan dia tidak mengambil kira sama ada kecil atau besar saizn pemberian tersebut, tetap membuatnya gembira.

“Kalau sebelum ini ada juga terima hadiah untuk anak daripada kawan-kawan, kalau yang random macam ini pertama kali.

“Kecil atau besar hadiah yang diberi saya tak kisah, asalkan dia ikhlas bagi anak saya, more than happy,” tambahnya.

Terdahulu, Anzalna berkongsi perkara tersebut menerusi satu hantaran di Instagram Stories miliknya.

“Emirhan dapat hadiah sebab dia cute! Habistu mak dia tak cute ke?” tulisnya.

Untuk info, Anzalna telah mendirikan rumah tangga bersama pasangan pilihan Hanif Zaki pada tahun 2016 dan dikurniakan dua orang cahaya mata iaitu Mohamad Eidrees, 2 dan Mohamad Emirhan, 7 bulan.

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

"Nak Bawa Pergi Kebun" - Haliza Maysuri Terkejut Terima Hadiah Kereta Mewah RM1.6 Juta & Tasbih RM30,000 Pada Hari Jadi

gempak
09/07/2024
06:00 MYT
Jutawan tudung Bawal Exclusive, Haliza Maysuri terkejut dan tidak menyangka menerima hadiah mewah daripada suaminya sempena ulangtahun kelahirannya baru-baru ini.
Hiburan

#GTheUntoldStory: Hawra Uqaira, Penyeri Hidup Kamal & Uqasha

gempak
06/07/2024
03:55 MYT
Selami perasaan Uqasha dan Kamal mengenai Hawra Uqaira, cabaran bergelar ibu dan bapa dan perancangan karier pada masa depan.
Viral

Anak Dapat 6A SPM, Kak KM Hadiahkan Kereta Mercedes & Cek RM10,000!

gempak
28/05/2024
02:55 MYT
Selepas kejayaan anaknya, Mohd Faris memperolehi 6A dalam Sijil Pelajaran Malaysia (SPM), usahawan sensasi, Kak KM membuat hantaran di media sosial menunjukkan hadiah yang diberikan kepada puteranya hasil daripada usaha cahaya matanya itu dalam bidang akademik.
Hiburan

Hafeez Mikail Bakal Timang Baby Girl!

gempak
26/05/2024
02:55 MYT
Pelakon, Hafeez Mikail mengumumkan bakal menimang cahaya mata sulung perempuan.
Viral

Beri Bayi Usia 10 Hari Makan, Tindakan Individu Ini Dibidas Netizen - "Kalau Tersedak Macam Mana?"

gempak
20/05/2024
07:02 MYT
Satu hantaran di media sosial baru-baru ini mengejutkan ramai pihak apabila entri tersebut memaparkan seorang individu memberi makan kepada bayi yang berusia hanya 10 hari. Menerusi tangkap layar komen yang dimuat naik semula di Platform X, empunya video menjawab kepada pertanyaan seorang individu yang mengajukan soalan tentang usia bayi berkenaa