Pelakon Nadia Brian meluahkan rasa terkilan apabila penampilannya yang seksi sentiasa menjadi bahan berita dan bualan hangat berbanding karier seninya.

Nadia menerusi laman Instagram miliknya mengatakan dia bersusah payah berlakon sehingga tidak cukup tidur namun kerja kerasnya seperti tidak diendahkan.

“Tak habis-habis nak letak headline ‘Nadia Brian seksi’ untuk bagi orang baca artikel kau. Tak ada benda lain ke nak masuk news?

“Susah payah aku berlakon, kerja sampai waktu tidur pun tak cukup tak ada pula nak buat news. What a shame,” tegas Nadia.

Bagaimanapun, Nadia tetap bersyukur dan berterima kasih kepada semua peminat yang masih menyokong serta mengambil berat terhadap dirinya.

“Eh love pula kalau dapat karekter macam ni kan? Terima kasih sangat kepada semua yang sentiasa menyokong dan ambil berat tentang saya.

“Doa yang baik-baik untuk kita semua. Insya-Allah. Lots of love,” katanya lagi.

Sebelum ini, pakaian Nadia yang mendedahkan bahagian dada, pinggang serta belakang badan ketika menghadiri majlis perkahwinan pengarah filem, Imran dan Mei yang berlangsung baru-baru ini mengundang kecaman netizen.

Untuk info, Nadia kini sedang menjalani penggambaran telefilem arahan pengarah Pessha Mohamed berjudul Gengjin yang akan ditayangkan di saluran Astro First.

Undi bintang digital dan content kegemaran Top 5 anda di Gempak Most Wanted Awards 2022 di sini.