,
Hiburan

Nak Jadi Seperti Jaa Suzuran? Jom Sertai Digital Star ERA!

Amri Hassan
29/08/2018
06:46 MYT
Jika anda fasih berbahasa Melayu, selesa bekerja di hadapan kamera dan memiliki personaliti yang menarik, terdapat berita baik buat anda.
ERA sedang mencari bintang digital untuk menjadi pengacara TV dan wajah ERA yang baharu melalui kempen Digital Star ERA.
Peserta Digital Star ERA akan berpeluang memenangi wang tunai berjumlah RM 5000 dan menjadi sebahagian geng ERAVENGERS.
Peminat-peminat ERA yang ingin menyertai Digital Star ERA hanya perlu merakam sebuah video yang kreatif serta mempunyai ciri-ciri berkebolehan untuk viral, dan muatnaik ke laman sosial Instagram dengan tanda pagar #DigitalStarERAKDU dan #KDUEDU untuk melengkapkan penyertaan.
Lanjutan daripada kempen popular Penyampai Top ERA, Digital Star ERA akan memperlihatkan para peserta mengharungi pelbagai cabaran bagi memastikan bahawa mereka ini mempunyai daya tarikan unik untuk menjadi personaliti digital terkemuka dalam industri hiburan.
Untuk maklumat lanjut mengenai ERA dan kempen-kempen yang akan dianjurkannya, sila layari www.era.je atau ikuti ERA di laman media sosial seperti Facebook, Instagram dan Twitter ERA
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Fattah Amin Steady! Lumba Lari Kalahkan Nabil - “Kaki Saya Kejang, Lupa Nak Warm Up”

gempak
10/10/2024
08:55 MYT
Kehadiran pelakon, Fattah Amin di konti ERA bagi menyertai program santai Lumba Lari 3 Pagi Era di perkarangan Astro Bukit Jalil, ternyata mendapat perhatian ramai.
Hiburan

“Saya Dapat Berlawan Dengan Orang Yang Tumbangkan Cruz” - Pak Azad K.O Lawan Jojo Ghazali Tapi Tetap Rasa Happy

gempak
01/10/2024
09:31 MYT
Buat pertama kalinya penyampai radio ERA, Azad Jasmin berpeluang untuk bertarung dengan jaguh Muay Thai negara, Jojo Ghazali.
Viral

Suami Isteri Tak Jadi Cerai Lepas Dengar Lagu Di Radio ERA - “Kami Dah Berbaik”

gempak
11/09/2024
14:25 MYT
Sepasang suami isteri membuat keputusan dengan memilih untuk tidak berpisah selepas mendengar lagu-lagu di radio ERA, baru-baru ini.
Terkini

Biar Betul? Era Pinjam RM250 Dari Ah Long Untuk Bagi Pendengar!

gempak
10/09/2024
06:43 MYT
Berita baik untuk semua pendengar radio Era, kini anda berpeluang untuk memenangi wang tunai RM250 sempena peraduan Baik Punya Ah Long.
Hiburan

"Kembali Ke Cinta Pertama" - Haziq Hussni Luah Perasaan Kembali Jadi Penyampai Radio.

gempak
06/09/2024
14:55 MYT
Pengacara radio, Haziq Hussni meluahkan rasa gembira apabila dia sudah kembali selepas berehat dari dunia radio.
BorakSeeni