Buat anda yang sedang merancang untuk bercuti ke tempat yang menyeronokkan, letakkan Desaru Coast Adventure Waterpark (DCAWP) sebagai destinasi utama yang wajib anda kunjungi!

Bakal dibuka setiap hari, Isnin hingga Ahad bermula 15 November ini, DCAWP merupakan destinasi menarik yang bakal mencipta memori manis baru untuk semua pengunjungnya.

Sesuai untuk semua golongan, DCAWP mengalu-alukan pengunjung, termasuklah dari kalangan ibu bapa yang mempunyai anak kecil serta golongan remaja yang bakal menginjak ke alam dewasa…. Semua orang pun boleh pergi tau!


Rasai pengalaman ‘A Splashing Great Time’ bersama keluarga dan teman-teman di DCAWP serta habiskan masa cuti sekolah yang bermula pada hujung bulan ini dengan keseronokan di sini!

Kami senaraikan tiga tarikan menarik di DCAWP:

1) Kraken’s Revenge: Rasai pengalaman hebat menaiki ‘water coaster’ hebat ini! Semestinya ia merupakan ‘water coaster’ pertama seumpamanya di Asia Tenggara, best tu!

2) Tidal Wave Beach: Alami sendiri pengalaman mandi di kolam berombak yang besar ini! Haaa, Tidal Wave Beach ini merupakan antara kolam berombak yang terbesar di dunia tau!

3) Kids Ahoy: Untuk adik-adik tersayang, jangan risau kerana Kids Ahoy ini memang khusus untuk kanak-kanak! Mesti best dapat bermain di Kids Ahoy ni tau!


Selain tiga tarikan utama ni, banyak lagi tarikan menarik tau yang ada di DCAWP ni! Sesuai untuk semua lapisan umur, DCAWP pastinya menawarkan pengalaman yang menyeronokkan untuk anda semua!

Haaa, apa tunggu lagi, jomlah serang beramai-ramai! Jangan lupa untuk mendapatkan tiket anda sekarang di DCAWP.com