,
Hiburan

Netizen ‘Edit’ Gambar Dhabitah Sabri, Jiggy Mahu Teruskan Tindakan Undang-Undang - “Benda Itu Sudah Jadi perkara Mengaibkan…”

Ernalisa
13/08/2024
08:35 MYT
Pelawak Jiggy memaklumkan dia tetap meneruskan tindakan undang-undang terhadap individu yang menyunting gambar isterinya yang juga penerjun negara, Nur Dhabitah Sabri sehingga menjadi bahan jenaka di Facebook.

Teruskan Tindakan Undang-Undang

Menurut Jiggy, individu tersebut tidak akan dilepaskan dan perlu diberi pengajaran memandangkan apa yang dilakukan itu melampau.

"Tindakan akan diambil fasal bagi saya benda itu sudah jadi perkara mengaibkanlah kerana dah edit yang bukan-bukan dan apa saja.

BERITA TRENDING: Netizen Gemar Kecam Atlet Negara, Ini Pesanan Jiggy - "Adab Ni Kalau Tiada, Memang Masalah Hati"
BERITA TRENDING: Jiggy Hilang Sabar! Berang Netizen Melampau ‘Edit’ Gambar Dhabitah Sabri - “Let’s Give You The Limelight That You Want…”
BERITA TRENDING: "Dia Sudah Sederet Dengan Juara Dunia" - Jiggy Dedah Dhabitah Video Call Lepas Habis Final, Mengadu Sedih Tak Dapat Hadiahkan Pingat Olimpik Untuk Malaysia
BERITA TRENDING: "Masa Musuh Terbesar Saya" - Dhabitah Sabri Percaya Tuhan Ada Perancangan Terbaik, Rindu Pelukan Suami & Keluarga
“Jadi, tunggulah. Nanti kita jumpa ya. Jaga-jaga jangan terpijak tahi lembu," katanya ketika ditemui Gempak.
Jiggy yang ditemui di Lapangan Terbang Terminal 1 sebentar tadi menganggap individu yang membuka aib isterinya itu perlu berani berhadapan tindakan undang-undang pada bila-bila masa.

Peguam Nasihat

"Tapi orang yang terlibat dengan kes saman itu, saya akan teruskan dan peguam saya nasihat agar tidak memberi sebarang kenyataan buat masa ini. Apa-apa pun, tindakan akan diambil," ujar Jiggy.
Dalam pada itu, Jiggy yang tiba di lapangan terbang seawal pukul 2 petang turut melahirkan rasa rindu terhadap isterinya setelah sekian lama tidak bertemu.
Sebelum ini Jiggy meluahkan rasa berang apabila terdapat netizen yang menyunting gambar isterinya yang juga penerjun negara, Nur Dhabitah Sabri sehingga menjadi bahan jenaka di Facebook.
Menerusi Instastory Jiggy atau nama sebenarnya Mohammad Aizat Ahmad Nazri berkata dia masih mampu untuk bersabar dengan komen negatif namun kesabarannya tercabar disebabkan tindakan netizen itu.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Linda Onn Beri Nasihat, Penyampai Radio Harus Jaga Etika Bahasa

gempak
14/09/2024
14:55 MYT
Penyampai radio terkenal era 2000-an, Linda Onn, mengakui kurang setuju dengan pendekatan penyampai radio zaman sekarang.
Hiburan

Anak Dituduh Jadi Penyondol Fattah-Fazura, Ayu Puteh Tampil Pertahankan Wanna Ali - “Kalau Tak Suka Pun Janganlah Sampai…”

gempak
14/09/2024
12:55 MYT
Penerbit, Datuk Ayu Puteh meluahkan rasa kesal apabila anaknya iaitu pelakon Wanna Ali teruk dikecam netizen gara-gara berkongsi foto bersama aktor Fattah Amin.
Hiburan

“Anda Tak Perlu Buat Pengumuman Bila Rasa Nak Unfollow Me” - Zarina Anjoulie

gempak
13/09/2024
08:55 MYT
Pelakon Zarina Anjouline atau lebih mesra disapa sebagai Anju berkata laman Instagram miliknya bukan lapangan terbang yang memerlukan membuat pengumuman sekiranya ada netizen mahu berhenti mengikutnya.
Hiburan

Foto Hitam Putih Undang Sebak, Netizen Titip Doa Buat Fazura - “Hugs… Semoga Yang Baik-Baik Untuk Awak”

gempak
13/09/2024
05:55 MYT
Pelakon, Nur Fazura mendapat perhatian netizen susulan berita mengenai usahawan cantik ini memfailkan permohonan cerai terhadap suami, aktor Fattah Amin, pagi tadi.
Hiburan

Muka Disamakan Dengan Girlfriend Popeye Sebab Rambut Pendek, Intan Najuwa Sekolahkan Netizen - "Saya Tak Guna Duit Awak..."

gempak
12/09/2024
08:25 MYT
Pelakon Datin Intan Najuwa memberitahu dia tidak mengendahkan komen netizen yang menyifatkannya serupa dengan teman wanita watak animasi terkenal, Popeye, ketika berambut pendek.