Menjelang Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) yang akan dilaksanakan kembali bermula esok, sudah tentu ramai yang mula merancang pelbagai aktiviti untuk dilakukan untuk menghilangkan rasa bosan di rumah.

Apa yang pasti, menonton televisyen merupakan perkara wajib bagi hampir setiap orang, dan pada masa yang sama, internet juga amat diperlukan untuk urusan harian.

Dengan Astro & Broadband, anda berpeluang menikmati kebebasan di rumah, dari bekerja, membeli belah dalam talian, menonton program kegemaran dan macam-macam lagi. Yes! You can do WFH! (whatever from home).

Untuk kanak-kanak pula, mereka boleh belajar menerusi Astro Tutor TV bagi terus memantapkan prestasi pendidikan mereka, ketika masa lapang pula, mereka boleh menonton kartun seperti Didi & Friends yang tersedia dengan semua musim.

Kaum ibu tidak dilupakan, terdapat banyak program masakan menarik yang boleh dijadikan rujukan mendapatkan resepi baru. Bukan itu sahaja, mereka juga boleh membeli pelbagai alatan seperti periuk, kuali, belanga mahupun telekung hanya secara online!

Minat bola sepak? Jangan risau, semua perlawanan tersedia menanti. Kaum bapa khususnya, sukar untuk terlepas mahupun satu perlawanan kerana ia boleh ditonton menggunakan telefon bimbit menerusi aplikasi Astro Go.

Ya! Anda boleh mendapatkan semua ciri dan keistimewaan di atas dengan Astro & Broadband! Itulah yang diterangkan oleh Din kepada bakal bapa mertuanya dalam video iklan Astro & Broadband dari Gempak seperti di bawah.

A post shared by Astro Gempak (@astrogempak)


Dari RM6 sehari, anda boleh menikmati kelajuan internet 100 mbps sehingga 102 saluran.

Jadi lelaki idaman bakal mertua seperti Din, tak hensem tak mengapa, janji Astro & Broadband ada!