,
Hiburan

Pandemik Membimbangkan...Dokumentari Coronavirus : The Silent Killer Bakal Menemui Anda!

Asraf Aided
12/03/2020
09:46 MYT
Epidemik COVID-19 yang terus menular semakin membimbangkan masyarakat dunia. Ia merebak sepantas kilat namun punca sebenar penyakit ini masih tidak jelas sehingga hari ini.
Secara global, angka kematian pesakit COVID-19 juga semakin meningkat, adakah langkah pencegahan yang dilakukan setakat ini mampu mencegah penularan wabak ini secara efektif?
Pertubuhan Kesihatan Sedunia (WHO) telah mengumumkan COVID-19 sebagai pandemik. Pengumuman itu dibuat memandangkan kes pesakit dan jumlah kematian di setiap negara semakin meningkat.
Terbaru, Dokumentari mengenai COVID-19 yang berjudul Coronavirus : The Silent Killer. Dokumentari ini membincangkan tentang penularan virus yang berasal dari Wuhan, China ini.
Jangan lepaskan peluang untuk menyaksikan Coronavirus : The Silent Killer yang akan ditayangkan pada 17 Mac ini pada jam 10.50 malam.
Dokumentari yang padat dengan informasi ini akan ditayangkan di Discovery Channel (saluran 551), On Demand dan menerusi aplikasi Astro G0.
Muat turun Astro GO di Google Play dan App Store sekarang!
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Berita

Mpox: “Masyarakat Juga Harus Bertindak, Tak Boleh Harapkan Kerajaan Sahaja,” - Pakar Epidemiologi

gempak
28/08/2024
11:55 MYT
Meskipun penularan Kes Mpox di Malaysia belum mencapai tahap serius, namun masyarakat Malaysia harus mengambil langkah berjaga-jaga demi keselamatan bersama.
Hiburan

Rossa Terjemah Perjalanan Seni Menerusi Filem Dokumentari All Access To Rossa 25 Shining Years, Bakal Tayang Di Malaysia September Ini!

gempak
31/07/2024
14:55 MYT
Penyanyi popular, Datuk Sri Rossa meluahkan rasa teruja apabila dapat menghasilkan filem dokumentari berjudul ‘All Access To Rossa 25 Shining Years’ setelah lebih 2 dekad berkecimpung dalam dunia seni.
Hiburan

Rasa Dah Tidak Releven, Rossa Dedah Pernah Mahu Bersara, Jual Aset & Pindah Negara

gempak
30/07/2024
02:55 MYT
Penyanyi popular Indonesia, Datuk Sri Rossa tampil membuat pendedahan pernah mahu mengundurkan diri daripada karier seni kerana berasa sudah tidak releven.
Berita

COVID-19: Tiada Lagi Kuarantin Di Rumah Mulai 15 Julai

gempak
05/07/2024
18:40 MYT
Individu positif Covid-19 tidak lagi dikenakan Perintah Pengawasan dan Pemerhatian (HSO) atau kuarantin di rumah dan tidak perlu melaporkan status positif ujian kendiri dalam aplikasi MySejahtera berkuat kuasa 15 Julai ini.
Hiburan

Rezeki Berlakon Datang Gara-Gara COVID-19, Arfie Shah Akui Masih Nervous Setiap Kali Uji Bakat Lakonan

gempak
05/07/2024
03:55 MYT
Pelakon baharu, Arfie Shah mendedahkan yang dia membina badan sebelum menjalani penggambaran bagi drama siri Astro Originals, X-Change.