Laman Utama

Pilihan Isnin: Aubrey Suwito Dituduh Perli Tok Ti, Isteri Caprice Kena Kacau & Keluang Man Bakal Difilemkan

Mya Amri
23/05/2022
16:00 MYT
Walaupun ramai yang belum move on dengan weekend namun pelbagai kisah menarik tetap berlaku pada hari Isnin.
Kami kongsikan lima seleksi best yang berlaku sekitar Isnin.
#1: Dituduh ‘Perli’ Siti Nurhaliza Di Twitter, Aubrey Suwito Beri Penjelasan - "Mungkin Ada Tak Faham Konteks ..."
Nama maestro muzik tersohor, Aubrey Suwito menjadi bualan gara-gara ciapan balasan yang dihantarnya di platform Twitter baru-baru ini.
Segalanya bermula apabila produser muzik, JD mempersoalkan sama ada artis-artis yang wajah mereka terpampang di billboard Times Square di New York pernah membuat persembahan di kota tersebut.
#2: “Jangan Main Gila” - Isteri Kena Kacau, Caprice Beri Masa 24 Jam Untuk Mohon Maaf
Penyanyi rap, Caprice memberikan amaran kepada individu yang mengganggu privasi isterinya, Farra Inalis dengan menghantar mesej menerusi aplikasi WhatsApp.
Tindakan lelaki tersebut telah melampaui batas dan Caprice memberikan tempoh 24 jam kepada individu terbabit untuk membuat permohonan maaf sebelum tindakan lanjut diambil.
#3: 26 Tahun & Masih Ikonik! Keluang Man Bakal Difilemkan, Siapa Layak Jadi Hero?
Siri animasi legenda Malaysia yang amat popular dan menjadi fenomena dalam kalangan masyarakat tempatan sejak lebih dua dekad lalu, Keluang Man bakal diangkat ke layar perak.
Penerbit dan peneraju industri perfileman tanah air, Astro Shaw telah menandatangani lesen hak cipta adaptasi ke filem bersama pemegang IP (Harta Intelek) Keluang Man, Iconic Animation Studio Sdn Bhd baru-baru ini bagi menerbitkan filem aksi pertama Keluang Man.
#4: Eina Azman Rai Hari Lahir ‘Bibik’, Bawa Tonton Filem KKN Di Desa Penari - “Hope Kamu Happy..”
Pelakon Datin Paduka Eina Azman mencuri perhatian ramai apabila meluangkan masa keluar membawa semua pembantu rumahnya menonton filem seram tular, KKN Di Desa Penari di pawagam.
Aktiviti itu dilakukan bersempena ulang tahun kelahiran seorang pembantu rumahnya yang dikenali sebagai Bikna yang ke-38.
#5: Anehnya! Facebook Tangmo Tiba-Tiba Aktif, Update Status Mencurigakan! - "Saya Didera Oleh ..."
Memang aneh! Akaun Facebook milik selebriti terkenal Thailand yang telah meninggal dunia Februari lalu, Tangmo Nida, tiba-tiba aktif.
Lebih mengejutkan apabila beberapa status telah dimuatnaik di laman media sosial itu hingga mencetuskan pelbagai spekulasi.
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Layak Ke Grand Final WCOPA 2024 Di Hollywood, Umai Gementar, Sentiasa Ingat Pesan Datuk Siti - “Mak Iti Kata Jangan Malu, Berikan Sehabis Baik”

gempak
05/07/2024
04:55 MYT
Anak saudara kepada penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah, 13, melakar sejarah yang tersendiri apabila ke peringkat akhir World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27 yang berlangsung di Long Beach Performing Arts Center, Sabtu ini.
Hiburan

Umai Mendonia! Bawa Nama Malaysia Ke WCOPA 2024 Di US Dengan Lagu Cindai, Netizen Terpegun - “Merdunya Suara, Flying High Macam Makcik Awak”

gempak
03/07/2024
07:55 MYT
Anak saudara kepada penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza iaitu Umairah, 13, telah mewakili Malaysia dalam kejohanan World Championships of Performing Arts (WCOPA) Ke-27.
Hiburan

Ulas Isu ‘Child Free’, Caprice Akui Hidup Berubah Lepas Punyai Zuriat – "Dulu Tidur Bergantung Pada Ubat”

gempak
29/06/2024
00:55 MYT
Penyanyi Caprice memberi pandangannya mengenai ‘trend’ baru-baru ini di mana terdapat pasangan yang sudah berkahwin memilih untuk tidak mempunyai zuriat.
Viral

Pempengaruh Popular Didakwa Buat Gangguan Seksual? Caprice Kongsi Screenshot Dari Mangsa

gempak
31/05/2024
03:28 MYT
Susulan penularan kes berkaitan seorang pempengaruh Islamik yang didakwa melakukan gangguan seksual terhadap wanita, aktivis dan penyanyi rap, Caprice tampil memuat naik beberapa tangkap layar perbualan daripada mangsa isu tersebut.
the-hardest-singing-show

THSS: Persembahan Ayda Jebat Over The Top, Suara Aisha Retno Unik, Ini Recap Minggu Pertama THSS

gempak
13/05/2024
08:55 MYT
Program The Hardest Singing Show telah memulakan siaran sulungnya malam tadi secara langsung dari CIDB Convention Centre, Kuala Lumpur.