Pelbagai kisah selebriti dan cerita tular ada di Gempak hari ini, namun kami senaraikan 5 antara yang terbaik dan menjadi tumpuan.

Lihat dan klik lima artikel menarik di Gempak pada Sabtu:

#1 “Saya Pun Ada Pilihan…”- Kongsi Wajah Anak, Hak Ibu Bapa Masing-Masing

Penyanyi tersohor, Datuk Seri Siti Nurhaliza berpendapat setiap ibu bapa mempunyai hak sama ada hendak berkongsi wajah anak mereka kepada umum atau tidak.

Kata Siti Nurhaliza apa jua pun keputusan yang dilakukan pasti hanya mahu yang terbaik buat anak-anak mereka.

#2 Sufian Suhaimi Keluar Makan Dengan Pengurus, Bukan Kekasih - “Saya Masih Mencari..”

Penyanyi Sufian Suhaimi menjawab sebuah video viral yang menyatakan dia keluar makan bersama seorang wanita bertudung yang didakwa kekasihnya.

Video tersebut tular di platform TikTok dan mendapat perhatian ramai wargamaya.

#3 "Hish! Tak Ada Penyakit Cari Penyakit!" - Netizen Berbalah Wanita Ini Santuni Anak-Anak HIV & AIDS, Apa Masalahnya?

Sepotong video pendek yang dikongsi oleh seorang wanita yang dikenali dengan nama Shasa Aziz di media sosialnya menarik perhatian warganet.

Dalam video berkenaan, Shasa difahamkan telah melawat ke rumah perlindungan Persatuan Kebajikan Anak Kepada Pesakit HIV / AIDS Nurul Iman Malaysia (PERNIM) untuk menyantuni anak-anak dijangkiti HIV dan Aids.

#4 Elon Musk Dituduh Tayang Kemaluan Pada Pramugari? Tawar Belikan Kuda Kalau Boleh Buat ...

Bilionair, Elon Musk didakwa melakukan serangan seksual terhadap seorang pramugari SpaceX semasa menaiki jet peribadi ke London.

SpaceX didakwa membayar AS$250,000 (RM1.1 juta) pada 2018 untuk menyelesaikan kes tersebut selepas pramugari itu membuat aduan kepada Jabatan Sumber Manusia.

#5 Ibu Maia Estianty Akui Tak Senang Bila Anaknya Mahu Bernikah Dengan Ahmad Dhani - “Perasaan Saya Tak Enak”

Ibu kepada penyanyi Maia Estianty, Kusthini, mendedahkan yang dia pernah berasa tidak sedap hati ketika puteri kesayangannya itu mahu bernikah dengan Ahmad Dhani suatu ketika dahulu.

Tidak cukup dengan itu, Kusthini memberitahu yang dia pernah memarahi Maia kerana anaknya itu dikatakan keras kepada mahu mendirikan rumah tangga dengan lelaki pilihannya.