,
Laman Utama

Polis Minta Rider Syarikat Penghantar Makanan Gaduh Dengan Lan Pet Pet Tampil Buat Laporan Untuk Bantu Siasatan

Fiza Kamarudin
11/05/2021
00:20 MYT
Pekerja syarikat penghantar makanan yang terbabit dalam pergaduhan dengan pelawak popular, Lan Pet Pet sehingga tular di media sosial, belum tampil membuat laporan polis.
Ketua Polis Daerah Wangsa Maju, Superintendan Ashari Abu Samah berkata, sehingga kini penunggang motosikal terbabit belum tampil membuat laporan polis.
"Sehubungan itu, polis meminta supaya individu terbabit tampil membuat laporan polis bagi membantu siasatan," katanya ketika dihubungi, hari ini.
Terdahulu media melaporkan, polis sudah menerima laporan dibuat Lan Pet Pet berhubung pergaduhan membabitkannya dengan pekerja syarikat penghantar makanan yang tular di media sosial.
Menerusi video dirakam pengguna jalan raya itu, pelawak dan pelakon dari kumpulan Senario itu dilihat merangkul leher lelaki terbabit dan memukul kepalanya.
Pada masa sama, Lan ditenangkan tiga lagi lelaki daripada terus memukul lelaki itu dalam kejadian di tepi jalan raya itu.
Sumber: Harian Metro
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Viral

Nani Roslan Jadi Emosi Baca Komen Ibu Bapa Pertahankan ‘Abang Bas’ - “Berapa Ramai Rakyat Malaysia Yang Mempunyai Nafsu Terhadap…”

gempak
07/09/2024
01:55 MYT
Pempengaruh dan personaliti Nani Roslan meluahkan rasa berang apabila dia membaca komen reaksi segelintir ibu bapa menyokong video konten ‘Abang Bas’ yang tular di TikTok.
Hiburan

“Keluarga Rapat Pun Tak Boleh Dipercayai” - Diana Danielle Puas Hati Abang Bas Sekolah Ditangkap

gempak
06/09/2024
13:25 MYT
Diana Danielle menyatakan rasa puas hati selepas pihak polis menahan seorang pemandu bas lelaki yang memuat naik video membuat konten ‘crush’ bersama penumpangnya yang merupakan murid sekolah pada Jumaat.
Terkini

Anggota Trafik Alami Simptom Hilang Memori Selepas Kemalangan

gempak
06/09/2024
04:55 MYT
Anggota parah selepas bertembung dengan motosikal lain di Lebuhraya Kajang-Seremban (Lekas), di sini ketika penugasan Ops Samseng Jalanan pada 28 Julai lalu kini bergelut dengan simptom kehilangan memori.
Viral

Gadis 19 Tahun Antara 36 Individu Dicekup, Sindiket Persundalan Swinger Tumpas!

gempak
01/09/2024
02:19 MYT
Sebuah sindiket pelacuran yang menyediakan kegiatan seks bebas secara berkumpulan buat 147,000 pelanggan berjaya ditumpaskan pihak polis baru-baru ini dengan penahanan 36 individu, termasuk penjawat awam.
Viral

Abang Sado JPJ First Time Masuk Perbarisan Hari Merdeka, Tiada Niat Bersaing - “Kami Nampak Yang Lain Pun Tegap”

gempak
30/08/2024
11:55 MYT
Pasukan Bina Badan Unit Beruniform Jabatan Pengangkutan Jalan Malaysia (JPJ) meluahkan rasa teruja apabila pertama kali menyertai perbarisan Hari Kebangsaan 2024 di Dataran Putrajaya, esok.