Hiburan

Puteri Sarah Kongsi Detik Perkenalan Bersama Andi Arsyil - “Sama-Sama Minat Skincare”

Umirah Halim
28/05/2024
14:55 MYT
Pelakon, Puteri Sarah tampil berkongsi detik-detik perkenalannya bersama aktor dari indonesia iaitu Andi Arsyil.

Minat skincare

Menerusi perkongsian video yang dimuatnaik oleh akaun Inayah Trading, Puteri Sarah atau nama lengkapnya Puteri Sarah Liyana, 39, memberitahu perkenalannya bersama aktor tersebut bermula apabila mereka mempunyai minat yang sama iaitu penjagaan kulit.
“Sebab kita sama-sama minat skincare.

“Bila Sarah balik ke Malaysia lepastu cuba skincare tu, lepastu saya terus call dan cakap bestnya skincare ni pastu saya cakap boleh tak kalau nak bawak masuk skincare ini ke Malaysia, so itu permulannya," katanya menerusi video tersebut.

Sementara itu, Arsyil turut menceritakan hal yang sama mengenai perkenalan mereka.
“Tahun lepas kami bertemu di Jakarta dan terus berborak tentang skincare bla bla bla, interesting terus okay kita bawa ke Malaysia.
Terdahulu, Puteri Sarah pernah meluahkan rasa kesal terhadap gosip mendakwanya bakal berkahwin dengan rakan perniagaan yang juga aktor Indonesia itu.
Menurut Sarah, Andi dan dirinya hanya teman rapat dan sedang giat menjalankan perniagaan produk penjagaan kulit dan tudung bersama.
Sebelum ini, Puteri Sarah pernah mendirikan rumah tangga bersama Syamsul 8 Mac 2014. Bagaimanapun, pasangan itu bercerai talak satu pada 14 Jun tahun lalu.
Hasil perkongsian hidup, Puteri Sarah dan Syamsul dikurniakan dua cahaya mata, Syaikhul Islam, 7, dan Summayah, 5.
Sumber: Inayah Trading
Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Suami Didakwa Curang? Puteri Dubai Umum Cerai Menerusi Hantaran Instagram – “I Divorce You..”

gempak
19/07/2024
12:55 MYT
Anak Perdana Menteri UEA dan penguasa Dubai, Mohammed Rashid Al Maktoum, Puteri Sheikha Mahra bertindak menceraikan suaminya Sheikh Mana Al Maktoum menerusi sebuah hantaran di akaun Instagram miliknya pada Rabu.
Hiburan

Sarah Yasmine Nafi Jadi Pembuli Siber, Dakwa Diri Difitnah - “Best Kan Tuduh Orang Letak Dadah..”

gempak
10/07/2024
23:59 MYT
Selepas pengakuan sebagai kekasih gelap aktor sensasi Aliff Aziz, setiap hantaran yang dibuat wanita bernama Sarah Yasmine pasti meraih perhatian wargamaya.
Gaya Hidup

Apakah Hukum Bagi Lelaki Yang Menggunakan Produk Penjagaan Wajah?

gempak
29/06/2024
13:55 MYT
Sebenarnya bolehkah golongan lelaki menggunakan produk penjagaan muka atau kulit?
Hiburan

Video ‘Throwback’ Momen Shuib Bersama Siti Sarah Di Mekah Buat Netizen Rindu – “Sampai Hari Ini Tengok Balik Arwah, Air Mata Laju Saja”

gempak
18/06/2024
01:55 MYT
Perkongsian pelawak Shuib yang memuat naik video mengimbau kembali momen ketika berada di Mekah bersama Allahyarham isterinya, penyanyi Siti Sarah mengundang rasa sebak dalam kalangan wargamaya.
Hiburan

Dilayan Macam Puteri Makanan ‘Diterbang’ Khas Dari Indonesia, Badan Syahrini Naik 18 Kilogram

gempak
04/06/2024
11:52 MYT
Selebriti terkenal Indonesia, Syahrini sedang berbahagia kerana hamil anak sulung hasil perkahwinan bersama Reino Barack.