Seorang pelajar nakal bersama tiga sahabat baiknya cuba untuk mencuri barang istimewa milik pelajar perempuan paling popular dan juga gadis yang diminatinya selepas dicabar musuh ketatnya sebelum menyedari ia adalah rancangan supaya dia dibuang dari sekolah sukan ini.

Judul: Budak Hostel Otaknya Sewel
Tarikh tayangan: 12 Julai 2023
Waktu tayangan: Rabu & Khamis, 9 malam
Saluran: Astro Ria
Episod: 16
Pengarah: Norhanisham Muhamad (Labu)
Produksi: Radius One Sdn. Bhd.

Sinopsis:
Akhil telah dicabar oleh musuh ketatnya, Borhan untuk mencuri barang seorang pelajar perempuan yang paling popular iaitu Zakiah Merican. Jika Akhil berjaya memecah masuk asrama perempuan, Borhan akan memulangkan kembali surat rahsia milik Akhil yang dicurinya. Menerusi bantuan rakan-rakannya, Akhil mula merancang strategi memecah masuk ke dalam asrama perempuan. Cabaran demi cabaran terpaksa mereka lalui untuk menjalankan rancangan nakal mereka termasuklah perlu berhadapan dengan warden mereka yang sangat garang iaitu Cikgu Marzuki.

Sementara itu, Cikgu Marzuki merupakan pesaing Cikgu Daniel dalam cubaan untuk memenangi hati Cikgu Murni. Kesempatan ini diambil oleh Akhil untuk memasuki asrama perempuan ketika Cikgu Marzuki terleka. Namun tanpa mereka sedari, satu perangkap sedang menanti mereka setelah mereka berjaya memasuki asrama perempuan itu.

Pelakon:
Tuah Adzmi sebagai Akil
Bai Haq Majid sebagai Mat Piah
Adam Eji sebagai Widad
Izz Ilham sebagai Cupin
Azhan Rani sebagai Cikgu Marzooki
Syarnaaz Ahmad sebagai Cikgu Daniel
Amelia Christie sebagai Zakiah Merican
Zarul Iman sebagai Borhan
Aya Amiruddin sebagai Balkis T