,
Hiburan

"Saya Terlalu Sibuk!" - Amir Masdi Tak Sempat Fikir Fasal Cinta, Hanya Fokus Kerja Sahaja

Ainun
02/09/2024
06:04 MYT
Penyanyi Amir Masdi menjelaskan bahawa dia tidak memberi fokus kepada mencari pasangan hidup sebaliknya hanya memberikan tumpuan sepenuhnya untuk mengembangkan kerjaya.
Jelas Amir atau nama sebenarnya, Amir Syazwan Masdi, 27, kesibukan bekerja juga menjadi salah satu faktor tidak punyai ruang masa memikirkan soal jodoh.

"Bagi saya, sekarang ini saya masih tidak mahu ada lagi kekasih hati sebab saya mahu fokus kepada album saya dulu.

"Saya pun terlalu sibuk siapkan lagu-lagu saya siang dan malam, ada persembahan, kerja di pejabat juga saya buatkan. Macam semua tahu, perbelanjaan saya semuanya sendiri dan semua benda yang saya buat pun sendiri saja”, katanya kepada Gempak ketika menghadiri Usanita Fest Kita Merdeka Madani, Jiwa Merdeka di Menara Kuala Lumpur pada Rabu.
Dalam pada itu, Amir juga memberitahu dirinya kini lebih suka berkawan dengan sesiapa sahaja dan tidak terlalu memikirkan jika ada yang cuba mendekatinya.
“Jadi, daripada situ saya terfikir, kalaulah saya ada teman wanita pun, saya rasa pada ketika itu bukanlah masa yang terbaik sebab sekarang ini saya betul-betul nak fokus kepada kerja saya.
“Saya ni jenis yang berkawan dengan semua orang. Saya tidak tahu la kalau ada orang tu cuba untuk dekati saya atau tidak. Kalau berkawan itu ada," ulasnya yang mungkin akan mencari pilihan hati selepas jelajah album terbarunya tamat.

BERITA TRENDING: Menciap Sedih & Penat, Ini Penjelasan Amir Masdi - "Sebenarnya, Semua Ayat Itu ..."

BERITA TRENDING: Amir Masdi Pernah Tak Dapat Payment Lepas Menyanyi – “Ketika Tidak Ada Bayaran, Masa Itu Tidur Di Studio”

BERITA TRENDING: Tiada Hubungan Istimewa, Adib Hanya 'Hero' Dalam Muzik Video Iman Troye

BERITA TRENDING: Siti Jamumall Tak Terkesan Gelaran ‘Pengantin Sampah’, Enggan Ambil Pusing Kecaman Netizen

Topic Berkaitan
Must-Watch Video
Hiburan

Isu Rumah Tangga Fattah & Fazura, Umie Aida Titip Nasihat - “Kita Semua Tak Perlu Masuk Campur”

gempak
16/09/2024
03:55 MYT
Isu rumah tangga antara pasangan selebriti Fattah Amin dan Fazura baru-baru ini menggemparkan industri hiburan dan telah mendapat perhatian ramai termasuk rakan-rakan artis.
Hiburan

Yusof Haslam Dedah Syamsul Yusof Rindu Masakan Ibu, Gembira Anak Balik Ke Pangkuan Keluarga - “Alhamdulillah…”

gempak
15/09/2024
02:03 MYT
Pengarah terkenal, Datuk Yusof Haslam mendedahkan dirinya tidak mencampuri urusan perpisahan antara Syamsul Yusof dan bekas isteri, Ira Kazar.
Hiburan

Video Ucapan Birthday Anak Fattah & Fazura Buat Netizen Emosi, Ramai Doa Supaya Kembali Bersama

gempak
14/09/2024
11:55 MYT
Video ucapan istimewa anak kepada pasangan selebriti popular, Fattah Amin dan Nur Fazura iaitu Nur Fatima Aisya sempena ulang tahun kelahiran bapanya yang ke-34 mencuri tumpuan netizen.
Hiburan

Fattah Amin Dedah Tiada Orang Ketiga, Akui Masih Sayangkan Fazura

gempak
14/09/2024
04:26 MYT
Pelakon Fattah Amin menegaskan bahawa tiada wanita lain dalam hidupnya yang menyebabkan kepada keruntuhan rumah tangganya bersama aktres, Fazura.
Hiburan

“Saya Sudah Ada Isteri, Kenapa Nak Layan Orang Ketiga?” - Video Fattah Amin Ulas Tentang ‘Penyondol’ Kembali Tular

gempak
14/09/2024
03:12 MYT
Satu video temu bual berkaitan pelakon, Fattah Amin mengulas tentang isu orang ketiga dalam perhubungan kembali tular dalam media sosial.