Kontroversi seorang wanita bernama Sarah Yasmine yang mendakwa menjalinkan hubungan cinta dengan penyanyi Aliff Aziz kini menjadi perbualan hangat di laman sosial.

IG Ibu Aliff Dah Tak Ada?

Malah netizen mula tercari-cari ibu kepada penyanyi kelahiran Singapura itu iaitu Siti Hafizah Sheikh Mohamad memandangkan wanita itu sentiasa mempertahankan anaknya.

“Mana IG maknya? Tak nak update story IG ke?

“Hilang dah IG maknya…

“Apa IG mak dia… hari itu nampak beriya back up anak yang terpaling baik di dunia. Anak dia saja yang teraniya,” komen netizen.

Bagaimanapun carian netizen mendapati Siti Hafizah tidak lagi aktif menggunakan atau ‘deactiveted’ akaun Instagram bernama Fizaaziz.

Terdahulu, seorang wanita tampil mendakwa dirinya adalah teman wanita kepada pelakon sensasi Aliff Aziz.

Menerusi pendedahan di akaun Instagramnya, wanita yang dikenali sebagai Sarah Yasmine itu tanpil memberi kenyataan bagi menjernihkan keadaan kerana tidak sanggup melihat Aliff Aziz dicerca keseorangan.

Malah, apa yang lebih memeranjatkan wanita itu turut terkejut apabila kekasih gelapnya itu masih berhubung rapat dengan pelakon wanita yang telah ditangkap khalwat bersama Aliff baru-baru ini.

Tidak terhenti disitu, wanita tersebut turut mendakwa individu berinisial ’NRF’ telah menjadi ‘dalang’ untuk membolak-balikkan rumahtangga penyanyi tersebut.

Pada 9 Mac lalu, nama Aliff Aziz terpalit dengan kontroversi apabila dia dicekup berkhalwat oleh Jabatan Agama Islam Wilayah Persekutuan (Jawi) di sebuah kondominium di ibu negara bersama pelakon Ruhainies.

Susulan itu, kedua-dua pelakon itu menjadi sasaran kemarahan netizen sebelum Aliff dan Ruhainies tampil membuat permohonan maaf namun menafikan dakwaan mereka berkhalwat.

Isteri Aliff iaitu Bella Astillah kemudiannya memfailkan penceraian secara ekspres terhadap Aliff pada 13 Mac lalu namun pelakon itu enggan menceraikannya pada sebutan kes pada 4 April lalu.

Kes penceraian Aliff dan Bella disambung semula pada 4 Jun depan.

BERITA TRENDING: 'Kekasih Gelap' Dakwa Kecewa Ditipu, Akui Aliff Aziz Pasang Dua Ketika Jalin Hubungan Istimewa Dengannya - “Hati Saya Hancur”

BERITA TRENDING: Dibandingkan Dengan Mentua Puteri Sarah, Ini Respons Ibu Aliff Aziz!